رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

ترافیک جاده‌ای

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس در حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه هستیم.

وی افزود: همچنین در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران ـ شمال در محدوده‌های تونل ۱۳ و حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا تونل شماره ۱۸ و ابتدا و انتهای تونل البرز نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

وی همچنین از ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز در حدفاصل پلور تا گزنک در محدوده‌های بایجان و کلرد خبر داد و گفت:‌ در مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده کلرد نیز ترافیک نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد:‌ ترافیک در آزادراه کرج ـ قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلدشت و آزادراه قزوین ـ کرج در محدوده مهرویلا و پل کلاک نیمه‌سنگین است.

به گفته شیرانی، در دیگر محورهای مواصلاتی تردد به آرامی در حال انجام است و وضعیت جوی در تمامی محورهای مواصلاتی نیز آرام گزارش شده است.

رئیس پلیس راهور فراجا همچنین گفت که مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان عزیز است.

کد خبر 878514
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha