رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با تاکید بر اهمیت تبادل تجربیات در حوزه گردشگری با دیگر اقلیم‌ها گفت: بنا بر این شد که تفاهماتی از طریق دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی بین تهران با شهرها و کشورهای دیگر صورت گیرد تا تبادل تجربه و امکانات را در قالب برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلف داشته باشیم.

بوستان چیتگر

همشهری آنلاین - امیر قاسمی، گفت: شهرها و کشورهای حاضر در مجمع شهرداران آسیایی درخصوص معرفی ظرفیت‌های گردشگری که در شهر آنها وجود دارد، به بحث و مذاکره پرداختند.

وی با اشاره به اینکه از این فضا در خصوص معرفی تهران به عنوان مقصد گردشگری در آسیا استفاده کردیم، گفت: تعدادی از جاذبه‌های گردشگری شهر تهران را به میهمانان نشان دادیم و افراد حاضر در مجمع از مکان‌های گردشگری اعم از بازار تجریش، امام‌زاده صالح، گذر گردشگری باب همایون، کاخ گلستان و محورها و مسیرهای گردشگری که در سال جاری ۱۹ مورد از آن‌ها را معرفی کردیم، بازدید کردند.

قاسمی در ادامه با اشاره به اینکه در خصوص احیا، بهره‌برداری و نگهداری از بافت‌های تاریخی و گردشگری مذاکراتی انجام شد، اظهار داشت: اگر بتوانیم از تمام تجربیات استفاده کنیم قطعا وضعیت گردشگری در پایتخت بهبود خواهد یافت و میزان استقبال از شهر تهران نیز افزایش می‌یابد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در پایان درخصوص همکاری و مشارکت با سایر شهرها و کشورها بیان داشت: بنا بر این شد که تفاهماتی از طریق دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی بین تهران با شهرها و کشورهای دیگر صورت گیرد تا تبادل تجربه و امکانات را در قالب برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلف با آنها داشته باشیم.

کد خبر 878804

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha