پزشکیان، رئیس‌جمهور در جمع فعالان اقتصادی خراسان رضوی گفت:‌ مشکلاتی که گفتید، ما بی تقصیر هستیم و وارث این اوضاع شده‌ایم، اینکه چگونه باید حل کرد نهایت با کمک شما و مشارکت مردم پیش خواهیم برد.

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در ادامه افزود: برادرمان مهندس شافعی گفتند که دنبال رضایت هستید اما باید به دنبال مصلحت باشید. ما هر مریضی را عمل کنیم اول رضایت می‌گیریم و بعد به اتاق عمل می‌بریم. رضایت مردم اصل است، باید با مردم صحبت کرد و اگر مردم بدانند که مصلحت در این است قطعا خواهند پذیرفت.

او گفت: باید مردم را آگاه کنیم که چه مداخلاتی باید در عرصه اقتصادی صورت گیرد و طبیعتا نیاز به جراحی‌هایی هست که کشور از این وضعیت خارج شود.

پزشکیان در ادامه توضیح داد: قدم اول ما رضایت مردم است، وقتی خدمت درست ارایه دهیم و مردم این احساس را داشته باشند که حرفشان را می‌شنویم و دغدغه آنها را داریم، رضایت خواهند داشت.

او افزود: هر مداخله‌ای انجام دهیم، حتما اول با مردم گفتگو می‌کنیم و مردم را با خود همراه خواهیم کرد بعد انجام خواهد شد، بدون همراهی مردم نمی‌توانیم و مردم با بپذیرید که همه کارهای برای آنها انجام می‌شود.

کد خبر 878818
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    1 1
    والله میشه کمتر از 4 سال مملکت رو از 0 به 100 رساند اگه حاکمیت و قدرت در احتیار ریس جمهور باشه و هر کسی ساز خودشو نزنه و البته اقدامات کارشناسانه انجام بشه مسله خودرو و مسکن و.. خیلی سخت نیست
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    1 0
    شما که خودتون از مسئولین این کشور بودید و هستید
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    0 0
    مقصران اصلی دوروبر شما هستند روحانی ، ظریف ، آخوندی و...... آدرس غلط ندید لطفاً
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    0 0
    خداوکیلی بی تقصیر هستین رو قبول ، اما از این به بعد اگر کاری بتوانید و کمکی و مدیریتی که این مشکلات رفع شود یا کمتر شود و انجام ندین دیگر بی تقصیر نیستید ، شما انتظار داشتین مردم به شما رأی دهند که خداروشکر رأی دادند حالا مردم از شما انتظاراتی دارند .
  • سالار IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    0 0
    تقصیر شما این است که علی رغم اقرار به نا توانی خود را وارد میدان مدیریت کلان کشور کردید که از توان شما وهیئت دولت انتخابی مبتنی بر تفکرات اصلاح طلب خارج است!