سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
۰ نفر

وزیر راه و شهرسازی، احمد نیکخواه نائینی را به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و اطهره نژادی را به سمت مشاور عالی خود منصوب کرد.

اطهره نژادی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا وزیر راه و شهرسازی، احمد نیکخواه نائینی را به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و اطهره نژادی را به سمت مشاور عالی خود منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، فرزانه صادق مالواجرد امروز طی حکمی احمد نیکخواه نائینی را به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و مدیرکل دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری منصوب کرد. پیش از این خسرو دانشجو ـ معاونت معماری و شهرسازی را بر عهده داشت که از ۹ مرداد سال گذشته جایگزین مالواجرد در این سمت شده بود.

امروز همچنین اطهره نژادی با حکم صادق مالواجرد به عنوان مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی منصوب شد. پیشتر سید عبدالمجید شجاع عهده‌دار این سمت بود.

گفتنی است، احمد نیکخواه نائینی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه علم و صنعت است و از سال ۱۳۸۸ در معاونت معماری و شهرسازی مشغول به خدمت بوده است. وی همچنین در دولت های یازدهم و دوازدهم و در ابتدای دولت سیزدهم در سمت مدیرکل دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری و در دولت سیزدهم به عنوان سرپرست دفتر طرح‌ریزی شهری و طرح‌های توسعه و عمران فعالیت داشته است.

از سوابق اجرایی نژادی نیز می‌توان به کارشناس مرکز امور مشارکت زنان،کارشناس پژوهشی دانشگاه تهران، کارشناس و رئیس گروه برنامه ریزی معاونت هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری، مدرس دانشگاه، مسئول کمیته محیط زیست خانه فرهنگ و توسعه پایدار، مسئول کمیته آموزش انجمن ارزیابی محیط زیست، عضو هبات تحریریه خبرنامه فرهنگی – اجتماعی زنان، همکاری با هیات تحریریه نشریه مرکز توانمندسازی سازمان های جامعه مدنی و همکاری با هیات تحریریه نشریه سبای شبکه سازمان های غیردولتی زنان ایران اشاره کرد.

کد خبر 878851

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    2 6
    اول کاری سرپرست قحط الرجال اصلاح طلب ها تمامی نداره
  • آقا پسر IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    1 0
    به ما چه
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    3 2
    مبارک باشه ۱۶ تا سازمان زیر مجموعه وزارت مسکن رئیس لازم دارند تازه مشاور انتخاب شده یا خیلی صبرتون زیاده یا ندارید که بذارید قحط الرجال اصلاح طلبی است
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    2 0
    واقعا اصلاح طلبها کجا هستن
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    0 2
    متاسفانه مخالفت جناب پزشکیان با وزیر راه وشهرسازی دولت شهید رئیسی آقای مهرداد بذر پاش از همین جا مشخص شد که این خانم یعتی صادق مالواجرد را اقای بذر پاش از معاونت برکنار کرده بود وهمچنین با استوری حمایت ورای خودش را به طرف مقابل آقای پزشکیان اعلام کرده بود جناب رئیس جمهور هیچکس مدعی عدم توانایی بانوان دربعضی از پست های وزارتی مثل بهداشت ودرمان یا وزارت علوم یا حتی اقتصاد نیست اما بی شک خانم ها برای وزارت خانه هایی مثل راه وشهرسازی ونفت وصنعت ومعدن که باید از بنیه وفیزیک بدنی قابل توجه برخوردار باشه مناسب نیستند
  • پیمان ابراهیمی IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    1 0
    چون دردولت های قبل خط کشی ولاین بندی وزیبا سازی پل وجاده همیشه ومرتب مورد غفلت قرار می گرفت ویکی از شاخصه های کشور های پیشرفته است شما اصلاحات را دراین زمینه نشان دهید،که ببینند اصلاحات یعنی چه واین قدر ازکلمه اصلاحات نترسند
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    1 0
    بهتر است ماشین الات راهسازی استانی تقسیم بشوند تا یک توسعه و گسترشی در راهسازی انجام بگیرد 2- بهتر است هر استانی بزرگ راهش عوارضی داشته باشد تا خرج تعمیرات و ساختن بزرگ راه ها میسر گردد 3- بهتر است هر استانی 3--کارخانجات اسفالت سازی اش مشخص بگردد تا بزرگ راه ها ساخته بشوند و امار تصادفات مرگ ومیر و خسارات جانی - مالی ایران از امار بین المللی جلو نزند.