به گزارش همشهری آنلاین، محسن هرمزی در گفت و گویی اعلام کرد: برنامه ما خرید دوچرخه جدید نیست و در واقع در حال احیای بیت المال هستیم.
وی افزود: در این زمینه در حال برگزاری مناقصه هستیم تا پیمانکاری جدید برای این کار انتخاب شود تا شرایط ویژه و بهتری نسبت به قبل ایجاد کنیم و در عین حال نواقص قبل دوچرخه های اشتراکی را هم نداشته باشیم.
به گفته هرمزی، دوچرخه های اشتراکی که با نام بیدود در تهران فعال بود فعلا در همان مسیرهای قبلی به کار گرفته می شود.
وی ادامه داد: آماری از تعداد دوچرخه هایی که قابل استفاده هستند، در دسترس نیست اما پس از انتخاب پیمانکار ویژه و ارائه ارزیابی از سوی او، می توان تعداد را اعلام کنیم.
معاون شهردار تهران گفت : این دوچرخه ها به صورت کامل از بین نرفته و هم اکنون در پارکینگ منطقه ۱۱ دپو شده است و امیدواریم در کوتاهترین زمان به چرخه خدمت این دوچرخه ها را برگردانیم.
بیشتر بخوانید: مسیرهای اختصاصی دوچرخه سواری بانوان کجاست؟
نظر شما