مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خصوص خدمات‌ حمل و نقلی این شرکت به مسافران خط یک مترو در ایستگاه جوانمرد قصاب به علی‌آباد گفت: به دلیل انجام عملیات بهسازی در این خط از ابتدای شهریور ماه، ناوگان اتوبوسرانی برای ارائه خدمات به مسافران این محدوده اقدام کرد.

اتوبوس بی آر تی

به گزارش همشهری آنلاین؛ مهدی علیزاده با اعلام اینکه خدمات شرکت اتوبوسرانی به مسافران خط یک از دوم شهریور آغاز شد، افزود: این خدمات با استفاده از اتوبوس‌های ۲ کابین از ساعت ۵:۳۰ صبح تا ۲۳ به صورت گردشی بین ایستگاه مترو جوانمرد قصاب تا مترو علی آباد انجام شد.

وی اظهار کرد: تعداد اتوبوس‌های مورد استفاده برای این عملیات، بین ۲۰ تا ۴۰ دستگاه پیش‌بینی شد که بسته به تقاضای مسافران مترو متغیر است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه برای پاسخگویی به حجم بالای مسافران مترو از اتوبوس‌های ۲ کابین استفاده شد، گفت: این خدمات در این ساعات به صورت گردشی انجام شده که با رفع نواقص این خط حرکت قطارهای مترو در ایستگاه‌های جوانمرد قصاب تا علی آباد به صورت عادی انجام می‌شود.

به گفته وی، به نظر می‌رسد نیمه جنوبی خط یک مترو نیاز به بهسازی دارد و در صورت این اقدام شرکت اتوبوسرانی برای خدمت رسانی به شهروندان و کمک به مترو اعلام آمادگی می‌کند.

بازگشایی زودتر از موعد ایستگاه‌های علی‌آباد تا جوانمرد قصاب

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه هم گفته بود: ایستگاه‌های علی‌آباد و جوانمرد قصاب در روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۵ و ۱۶ شهریور ۱۴۰۳) بدون محدودیت مسافرگیری خواهند داشت.

هادی زند اظهار کرد: با توجه به اتمام زودهنگام عملیات برنامه ریزی شده برای بهسازی و ایمن‌سازی بخشی از مسیر نیمه جنوبی خط یک، حرکت قطارها در حدفاصل ایستگاه‌های علی‌آباد تا جوانمرد قصاب، روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش از این، اعلام شده بود که این بخش از خط ۱ به دلیل عملیات بهسازی از روز دوشنبه ۱۲ تا جمعه ۱۶ شهریورماه، پذیرش مسافر ندارد، افزود: با تلاش‌های صورت‌گرفته، این مرحله از پروژه زودتر از موعد به پایان رسید و اکنون خط یک آماده خدمات رسانی یکپارچه در کل مسیر است.

زند اضافه کرد: مراحل بعدی بهسازی مسیر روباز خط یک مترو، در هفته‌های آتی پیگیری و اطلاع رسانی های لازم در آن خصوص انجام خواهد شد.

کد خبر 879070
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha