مدیران استانی و شهری اصفهان از قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دلجویی کردند.

تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین امیر قلعه‌نویی در لحظات پایانی نخستین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل قرقیزستان که پیروزی یک بر صفر را به دنبال داشت، صحنه‌های غیرمنتظره‌ای را دید و شعارهای برخی افراد از روی سکوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان، او را شگفت‌زده کرد که حالا واکنش مدیران این شهر را به دنبال داشته است.

به نقل از ورزش سه، قلعه‌نویی که دوران پرافتخاری در سپاهان داشته و بهترین رتبه ذوب‌آهن در تاریخ لیگ برتر را به دست آورده، در شرایطی این صحنه‌ها را در دقایق پایانی دیدار مقابل قرقیزستان دید که تصور نداشت در استادیوم فولادشهر با آن مواجه شود و همین مسئله منجر به دلخوری او شد.

با وجود اینکه ملی پوشانی مثل مهدی طارمی پشت قلعه‌نویی درآمدند و مدیران فدراسیون فوتبال هم به تمجید از نمایش تیم ملی پرداختند، اما حالا مدیران استانی و شهری اصفهان هم از سرمربی تیم ایران دلجویی کردند تا خاطره تلخی از سفر به این شهر در ذهن او نماند.

سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان، در حاشیه دیدار شب گذشته مدیران این استان با اعضای تیم ملی خطا به قلعه‌نویی عنوان کرد: بعضی وقت‌ها ممکن است مردم به‌خاطر نتیجه کدورتی پیدا کنند، اما در عمق دل به تلاش نمره می‌دهند و این یک واقعیت است که تلاش، رضایت می‌آورد. من بابت تمام تلاش‌های شما صمیمانه قدردان‌تان هستم و امیدوارم در ساعت‌هایی که در اصفهان بودید، به شما خوش گذشته باشد.

اما علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان اظهار نظر جالبی انجام داد و به برخی رفتارها در پایان دیدار برابر قرقیزستان اشاره کرد و گفت: از آقای قلعه‌نویی بخاطر اسائه ادبی که صورت گرفت، عذرخواهی می‌کنم. شما به گردن فوتبال ایران و فوتبال اصفهان حق دارید و اگر برخی احساساتی شدند، شما به دل نگیرید.

او تاکید کرد: با قدردانی از زحماتی که انجام گرفت، اگر قرار است کسی «حیا کند» این من مسئول هستم که نتوانستم شرایط را آنطور که در شأن تیم ملی است فراهم کنم؛ در حالی که بر اساس تقویم بازی‌ها زمان دیدارهای تیم ملی مشخص است.

قاسم‌زاده با بیان اینکه تساوی کره‌جنوبی و شکست استرالیا واقعیت فوتبال است خطاب به کادر تیم ملی و بازیکنان گفت: شما دلسوزانه به دنبال موفقیت تیم ملی هستید و بیشتر از ما دل‌تان می‌خواهد تیم ملی موفق شود و برایتان در بازی‌های پیش‌رو آرزوی موفقیت می‌کنم.

کد خبر 879376

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • ناشناس IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    15 14
    👏👏👏
    • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      0 0
      ژنرال بهترین سرمربی ست ی عده از سر عقده و عناد چشم بسته فقط و فقط غر غر غر
  • عارف آل کثیر IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    14 16
    به درد همون لیگ دوهزاری میخوری ن تیم ملی آقای قلعه نوعی پس با احترام هم خودت برو هم باید تاج بساطشو جمع کنه بره ن جنابعالی لیاقت سرمربی گری تیم ملی رو داری ن تاج لیاقت ریاست فدراسیون چاره این لیگ و این فوتبال فقط مدیر فوتبالی همین
  • یداله IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    18 16
    آقای شهردار و آقای استاندار اصفهان شماها شاید فقط در حد مردم اصفهان حق حرف زدن داشته باشید نه در حد مردم ایران، ما از عملکرد سرمربی و بازیکنان شدیدا گله مندیم و مربی در حد تیم ملی کشورمان نیست و توان پیاده کردن سیستم قوی در تیم ملی را ندارد
    • رضا اصفهانی IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      7 3
      آقای یدالله خان، شما که نوشتی شهردار اصفهان فقط اجازه دارد فقط از طرف مردم اصفهان حرف بزند، ولی یادمون باشه هیچ جای همین ایران که شما جزئی از مردم آن هستی، یک زمین چمن آماده نبود برای بازی تیم ملی و آبروی همان مردم هم بر باد رفت. جناب مرتضوی استاندار اصفهان احسنت به این دیدگاه جنابعالی
  • بهزاد IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    12 12
    امیرخان دمت گرم تمام تاجی ها طرفدارت هستن یه مشت لنگی ازروی حسودی چون استقلالی هستی ازروی حسادت چرت گفتم.حالااینابه کنار اگه قراره بازیهای دیگه تیم های آسیایی مقایسه بشه چرا اسمی از ژاپن برده نمیشه7به چین زده.فقط میگن استرالیا.کره جنوبی بازی خودشون واگذار کردن.
    • حمید IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      0 0
      واقعامرزهای بیشرمی برخی افرادحدومرزندارد.درتمام کشوریک زمین مناسب به تیم ملی کشورندادند.مربی تیم ملی به التماس میافتدوتالحظه اخرزمین دراختیارش نیست.انوقت باوجودبردباومیگویندحیاکن‌لابدکیروش با7گل قرقیزهارامیبرد!!!
  • فدائی حیدری IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    9 4
    زنده بادشهردارومسئولینی که باعذرخواهی بزرگواری ودلسوزی وازخودگذشتگی رانشان ملت سرافرازایران ومربی وبازیکنان تیم ملی دادنداین یک افتخاربرای مسئودین است ادب وبزرگواری وبالابودن شآن ومنزلت مسئول خوب همین است آرزوی موفقیت برای شهردارودیگرمسئولین خوب دارمایکاش میشدازنزدیک این مقام راببینم وازارادت دست وی راببوسم همیشه گذشت وعذرخواهی کاربزرگان است
  • محمد IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    7 3
    درود بر شهردار انسان وقتی حقیقت را بیان می‌کند به دل مخاطب می‌نشیند وآن شهردار محترم لایق هر پستی میباشد چون ضعف را قبول کرده است درود بر شهردار
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    7 4
    عذر خواهی فرار رو به جلو است اگر مقصرید استعفا دهید و کار را به افراد مسئولیت پذیر و با وجدان بدهید
  • عماد IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    5 2
    ما که بردیم. دیگه چی میخواید. توقع بی جا.فوتبال هم برد داره هم باخت
  • فرشاد IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    0 0
    بدون مربی نتیجه بهتری میکرفتیم .ایران تیم دوم اسیاست ایا قلعه نوعی دومین مربی برتر اسیاست؟
  • سید مسلم میرشفیعی IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    0 0
    سلام مگر تیم ملی فوتبال کشورمان بازی را باخته بود که این افراد اقدام به حرکات غیر ورزشی نمودن باید هرچه زودتر استادیوم آزادی را آماده کنیم تا منبعد از این شاهد این صنحه ها نباشیم
  • محمدرضا IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    0 0
    درود بر شهردار مسئولیت پذیر
  • امید IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    0 0
    سپاس