نماینده مجلس گفت: باتوجه به کسری بودجه دولت، همکاری با قرارگاه خاتم، می‌تواند برای دولت در راستای توسعه و آبادانی کشور مهم باشد چراکه سپاه، علارغم اینکه طلبی زیادی از دولت دارد در هر حوزه‌ای که نیاز بوده حضور پیدا کرده است.

جوکار

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، با اشاره به همکاری دولت و سپاه پاسداران، اظهار کرد: سپاه در تمام دولت‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را در اجرای فعالیت‌های عمرانی و تکمیل پروژه‌های بزرگ به کار گرفته است و تمامی پروژه‌ها نیز به سرانجام رسانده است.

جوکار با بیان اینکه پروژه‌های بسیار خوبی در حوزه‌های راه، سدسازی، آبرسانی و ... از طریق همکاری دولت با قرارگاه خاتم الانبیاء انجام شده است، افزود: این قرارگاه با وجود ظرفیت‌های مناسب و اجرای پروژه‌های مهم عمرانی، همواره از تمام دولت‌ها نیز طلبکار بوده است، اما هیچگاه به دلیل وجود این بدهی‌های دولت هیچ پروژه‌ای را تعطیل نکرده است چراکه فعالیت‌های عمرانی باید صورت می‌گرفت و نباید کشور را تعطیل می‌شد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت این قرارگاه و سپاه پاسداران توسط دولت‌‎ها به نفع کشور بوده است، ادامه داد: در تمامی ادوار گذشته این همکاری مشترک بین دولت و سپاه صورت گرفته است و در این دوره و آغاز به کار دولت چهاردهم نیز این آمادگی و استمرار همکاری‌ها توسط سپاه نیز اعلام شده است.

وی تاکید کرد: باتوجه به کسری بودجه دولت، همکاری با قرارگاه خاتم، می‌تواند برای دولت در راستای توسعه و آبادانی کشور مهم باشد چراکه سپاه، علارغم اینکه طلبی زیادی از دولت دارد در هر حوزه‌ای که نیاز بوده حضور پیدا کرده و پروژه‌ها نیز تعطیل نشده است.

جوکار با اشاره به اینکه در حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی، ریل، نفت و پتروشیمی، سدسازی و ... شاهد همکاری مثبت دولت و سپاه همواره بوده‌ایم، گفت: علاوه‌براین، گروه‌های جهادی در استان‌ها با مدیریت و هماهنگی سپاه در هر استان، در زمینه ساخت مسکن و فعالیت‌های محرومیت زدایی اقدامات خوبی را انجام دادند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در کنار اقدامات‌های عمرانی سپاه و دولت، از دیگر فعالیت‌های مهم صورت گرفته میان دولت و سپاه در حوزه تامین امنیت برای کشور است که جزو وظایف ذاتی سپاه پاسداران بوده و طی همکاری با وزارت اطلاعات این نقش به خوبی دنبال شده تا شاهد امنیت پایدار در مرزها، داخل کشور و ... باشیم.

کد خبر 879453

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha