مجموع نظرات: ۱
شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
۱ نفر

پسری جوان که پس از مصرف مواد مخدر دچار توهم شده و جوان دیگری را به قتل رسانده بود، در حالی که در یکی از خیابان‌ها سرگردان بود دستگیر شد.

متهم

همشهری آنلاین - حوادث: بیست و هفتم مرداد امسال، پلیس پایتخت در جریان جنایتی خونین در یکی از خیابان‌های شهر قرار گرفت و راهی محل حادثه شد.

مقتول جوانی ۲۸ ساله بود که بر اساس گفته‌های شاهدان با پسری جوان به نام پیمان درگیر شده و در نهایت با ۳ضربه چاقو به قتل رسیده بود.

نام پیمان در لیست افراد تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه چند روز قبل یکی از بستگان مقتول به صورت اتفاقی، وی را در یکی از خیابان های پایتخت دید و پلیس را خبر کرد. همین کافی بود تا فرار متهم به قتل در کمتر از یک ماه پایان یابد و او دستگیر شود. متهم به قتل در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد و مدعی شد که به خاطر توهمی عجیب دست به جنایت زده است.

وی در بازجویی ها گفت: من قبلا گل می کشیدم اما به تازگی به ماده مخدر کمیکال معتاد شده بودم. آن روز به سراغ مهدی که از آشنایان قدیمی‌ام بود، ‌رفتم. او مقداری مواد داشت و من یک گرم کمیکال از وی گرفتم که همانجا آن را مصرف کردم اما دچار توهم شدیدی شدم. طوری که تصور می‌کردم یک لشکر آدم به دنبالم هستند. در این بین، مهدی هم مدام در گوشم می گفت پول مواد را بده. من به شدت عصبانی شدم و خودم را در میدان جنگ می دیدم. بی اختیار با چاقویی که همراهم بود، ‌ضرباتی به مهدی زدم اما به هیچ عنوان قصد قتل نداشتم. قتل را تحت تاثیر مواد و توهم انجام دادم به همین دلیل پس از جنایت به شدت پشیمان و دچار عذاب وجدان شدم. وی ادامه داد: چند روزی هم در پارک ها می خوابیدم و سرگردان بودم تا اینکه در نهایت شناسایی و دستگیر شدم.

این متهم به قتل، با قرار قانونی بازداشت شده و تحقیقات از وی توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

کد خبر 879476

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آقا پسر IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    0 0
    خنده یا گریه؟