معاون هماهنگ کننده پلیس البرز از دستگیری دندانپزشک ‏قلابی در شهرستان کرج خبر داد و گفت: شهروندانی که توسط این متهم مورد ‏کلاهبرداری قرار گرفته‌اند می‌توانند برای طرح شکایت به پلیس امنیت اخلاقی استان ‏واقع در میدان نبوت کرج مراجعه کنند.

دنداپزشک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ پیمان لطیفی روز شنبه ۱۷ شهریور گفت: برابر گزارش مردمی در خصوص فعالیت غیرمجاز یک نفر در مطب دندانپزشکی در یکی از مناطق شهرستان کرج بررسی موضوع در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس البرز قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد مدارک دندانپزشکی و مهر نظام پزشکی متهم جعلی بوده و متهم با مدارک جعلی مطب دندانپزشکی را دائر کرده است، اضافه کرد: برابر دستور مقام قضایی تصویر بدون پوشش متهم برای آگاهی بزه دیدگان و طرح شکایت و یا اقامه دعوای خصوصی منتشر می‌گردد و چنانچه مردم برای انجام امر دندانپزشکی به مطب غیرمجاز این متهم مراجعه کردند جهت طرح شکایت در شعبه ۲۲ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱ ( امور جنایی و جرائم خاص ) شهرستان کرج حاضر گردند.

سرهنگ لطیفی در پایان گفت: همچنین شهروندانی که در دام این دندانپزشک قلابی افتاده‌اند می‌توانند به صورت حضوری به پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی البرز واقع در میدان نبوت کرج مراجعه و یا با تلفن ۰۲۶۲۱۸۲۷۶۰۴تماس حاصل نمایند.

کد خبر 879529

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار البرز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha