یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶
۰ نفر

باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای روند مذاکرات با امبایه نیانگ و عدم جذب این بازیکن را تشریح کرد.

امبایه نیانگ

به گزارش همشهری آنلاین ، متن اطلاعیه پرسپولیس به این شرح است:

امبایه نیانگ یکی از گزینه های مورد نظر گاریدو سرمربی محترم پرسپولیس بود که مذاکرات با او از چند روز قبل آغاز شد و طی چهار روز گذشته روند جدی گرفت.

مبلغ بالای درخواستی این بازیکن، معرفی چند ایجنت و درخواست‌های زیادی که هر بار مطرح می‌شد روند مذاکرات را به درازا کشاند به طوری که حتی تا بامداد امروز نیز درخواست‌هایی مثل در اختیار داشتن بادیگارد و... نیز مطرح شد که باشگاه پرسپولیس با تمام درخواست‌های معقول این بازیکن موافقت کرد.

از این رو پس از توافق کامل با این بازیکن و ایجنت رسمی‌اش، آفر و پیشنهاد نهایی امضای پیش قرارداد برای نیانگ ارسال شد.

باشگاه پرسپولیس برای از دست نرفتن زمان محدوده زمانی را نیز تا ظهر امروز در نظر گرفت اما در ادامه مسیر این بازیکن با پیشنهادی از سوی باشگاهی دیگر مواجه شد که به نظر می‌رسید با وجودی که از نظر مالی تفاوتی با رقم پیشنهادی باشگاه پرسپولیس نداشت اما در نهایت تصمیم گرفت فوتبالش را در کشور و باشگاه دیگری ادامه دهد.

گفتنی است؛ امبایه نیانگ تنها مهاجم مورد نظر باشگاه نبوده و مذاکرات با دو گزینه دیگر ادامه دارد. به محض توافق و ثبت قرارداد از سوی باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد شد.

کد خبر 879875
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    0 0
    چون درویش مردوعده های توخالی و ناکارامد وبی کفایت است وتازمانیکه این شخص در پرسپولیس است پرسپولیس بازیکن باکفایت جذب نخواهدکرد
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    0 0
    بایددرویش در اسرع زمان اخراج شود وباجایگزینی مدیر بزرگ وکارامد ودلسوز پرسپولیس ازاین وضعیت درمیایددروش با خوش رقصی برای فدراسیون فوتبال وخریداران جدید پرسپولیس.را نابود میکند