سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی دقایقی پیش در دومین کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در باریکه غصب شده در محاصره مسلمانان است.

حسین سلامی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اسرائیلی‌ها طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت، کی، کجا و چگونه؟ حتماً متفاوت عمل خواهد شد و این معما زمانی برای همه حل می‌شود.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی دقایقی پیش در دومین کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در باریکه غصب شده در محاصره مسلمانان است و کابوس عمل قطعی ایران آنان را شب و روز می‌لرزاند.

وی افزود: اینها نمی‌توانند به حیات سیاسی خود ادامه دهند و نشانه‌های ظاهری پایان حیات سیاسی آنان را می‌بینیم، مقاماتشان از تعادل ذهنی خارج شده‌اند، آشفته هستند شب‌ها در پایتخت اشغالی علیه دولتشان تظاهرات می‌کنند. جنگ به درون سرزمینشان کشیده شده و راه نجاتی نیست و هر لحظه منتظر هستند.

سلامی تاکید کرد: اسرائیلی‌ها طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت، کی، کجا و چگونه؟ حتماً متفاوت عمل خواهد شد و این معما زمانی برای همه حل می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این را هم گفت که نباید اسرائیل غاصب وهم پیمانانش فکر کنند، می‌زنند و می‌گریزند بلکه باید بدانند می‌خورند و نمی‌توانند بگریزند. درس‌های بزگی خواهند آموخت و عبرت خواهند گرفت که دیگر با دم شیر بازی نکنند و این ملت ایستاده است.

سلامی با اشاره به اینکه ملت ایران مقام، بزرگ و به خداوند متکی است، بیان کرد: ما مطمئن هستیم به فضل الهی این داستان را تمام خواهیم کرد.

کد خبر 879896

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha