مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳
۰ نفر

چند ساعت پس از اینکه پلیس و تیم‌های امدادی برای یافتن پسربچه گم شده راهی روستا شدند، جسد بی‌جان او در خانه همسایه پیدا شد.

آرین

همشهری آنلاین _ فتانه احدی: چند ساعت پس از اینکه پلیس و تیم‌های امدادی برای یافتن پسربچه گم شده راهی روستا شدند، جسد بی‌جان او در خانه همسایه پیدا شد.

روز ۱۸ شهریورماه امسال، پسربچه ۵ ساله‌ای به نام آرین که برای خرید از خانه‌شان در روستای شورابه شهرستان کوهدشت در استان لرستان خارج شده بود، به طرز عجیبی ناپدید شد.

آرین که در ۶ ماهگی مادر خود را از دست داده بود به همراه مادربزرگ و پدرش زندگی می‌کرد. پدرش هفته‌ای یکی، دو روز برای کار به تهران می‌رفت و در روز گم شدن آرین نیز در تهران به سر می‌برد.
روز حادثه، حدود ساعت ۹ صبح بود که آرین از مادربزرگ اجازه گرفت و از خانه خارج شد تا از سوپرمارکت روستا برای خودش خوراکی بخرد.

فاصله خانه تا سوپرمارکت زیاد نبود و او باید ظرف چند دقیقه برمی گشت، اما ساعتی گذشت و از آرین خبری نشد. مادربزرگ که نگران نوه‌اش شده بود از خانه بیرون رفت و اطراف را گشت اما اثری از پسربچه نبود.

گم شدن عجیب آرین، آغاز عملیات جست‌وجوی یک روزه برای یافتن او بود. حدود ساعت ۲ بعدازظهر بود که خانواده پسربچه، گم شدن او را به هلال احمر اطلاع دادند و با حضور نیروهای امدادی، خانواده و اقوام آرین و ده‌ها نفر از مردم روستا تلاش برای پیدا کردن پسربچه آغاز شد. آنها وجب به وجب روستا و حتی داخل نیزارهای اطراف روستا را گشتند اما هیچ ردی از آرین به دست نیامد. در این میان پدرش نیز که از گم شدن او باخبر شده بود، از تهران خودش را به روستا رساند تا شاید بتواند پسرش را پیدا کند اما همه تلاش‌ها بی‌فایده بود.

جست‌وجوی خانه به خانه

یکی از اهالی روستا در گفت و گو با همشهری می‌گوید: ساعت‌ها از گم شدن آرین می‌گذشت و همچنان همه به دنبال او بودیم. در این مدت همه جا، حتی ارتفاعات اطراف روستا را تا شب جست‌وجو کردیم و وقتی هوا تاریک شد، عملیات جست‌وجو متوقف شد. قرار شد که صبح سگ‌های زنده‌یاب به روستا منتقل شوند اما نیروهای پلیس اعلام کردند که قصد دارند شبانه، عملیات جست‌وجوی خانه به خانه را انجام دهند. چرا که احتمال داشت پسربچه گم شدن در یکی از خانه‌های روستا زندانی باشد یا بلایی سرش آمده باشد.

پایان هولناک

همان شب، با حضور ماموران پلیس، عملیات جست‌وجوی خانه به خانه آغاز شد.
شاهد عینی ادامه می‌دهد: مردم روستا همچنان امیدوار بودند که آرین را زنده پیدا کنند اما لحظاتی پس از شروع جست‌وجوی خانه به خانه، یکی از همسایه‌ها وحشتزده و سراسیمه به میدان روستا آمد و با فریاد اهالی را خبر کرد و گفت که ماموران پیکر بی‌جان آرین را در خانه همسایه در بین سنگ و آجر پیدا شده کرده‌اند.

به گفته افشین خسروی، دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت، پیکر بی‌جان آرین در حالی پیدا شد که در ناحیه سر دارای علائم کبودی بود.

همچنین یکی دیگر از اهالی روستا به همشهری می‌گوید: پس از اینکه جسد آرین پیدا شد، ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند و بر اساس شواهد و مدارکی که به دست آورده بودند، چند مظنون را شناسایی کردند.

به گفته وی، پلیس یک زن ۸۰ ساله و ۲ زن جوان را به عنوان مظنون بازداشت کرده که از آشنایان آرین به شمار می‌روند. پلیس این احتمال را مطرح کرده که آرین ابتدا خفه شده و جسدش در جایی از خانه متهمان پنهان شده بود اما وقتی متهمان شنیده بودند که پلیس قصد دارد خانه‌ها را یکی پس از دیگری جست‌وجو کند، این افراد ترسیده و جسد بی‌جان آرین را از بالای دیوار به دخل خانه همسایه و میان سنگ‌ها و آجرها پرت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، پیکر آرین برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات پلیس برای کشف ابعاد پنهان این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 880146
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha