مدیریت بحران منطقه سیستان اعلام کرد: تمامی مراکز دولتی و بانک‌های منطقه سیستان به دلیل باد شدید و طوفان گرد و خاک امروز سه‌شنبه ۲۰ شهریور تعطیل شد.

طوفان - زابل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس تصمیم مدیریت بحران شهرستان‌های منطقه سیستان با توجه به وقوع طوفان گرد و خاک و افزایش ریزگردها فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های شهرستان‌ زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز به جز مراکز خدمات رسان و مراکز بهداشتی و درمانی در روز سه‌شنبه بیستم شهریور تعطیل اعلام شد.

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز گفت: وزش باد شدید بامداد زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را به ۳ هزار متر کاهش داد.

محسن حیدری بیان کرد: امروز در شمال استان باد شدید و گردوخاک نقاط مستعد طوفان گردوخاک تداوم دارد، از چهارشنبه تا اواسط هفته آینده این شرایط با شدت کمتر پیش‌بینی می شود.

وی توصیه کرد: از تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری شود. احتیاط در ترددهای جاده ای و محافظت از گلخانه ها و محصولات توصیه می شود و از کار در ارتفاعات جدا پرهیز کنید.

کد خبر 880277

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha