سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
۰ نفر

نکته مهمی که ایفمارک روی آن زوم کرده این است که اگر چشم دیگر یامگا آسیب ببیند، به صورت کلی بینایی‌اش را از دست خواهد داد.

یامگا

همشهری آنلاین- کوین یامگا چند روز پیش با انتشار یک استوری، اعلام کرد که ایفمارک سلامت او را برای حضور در لیگ برتر ایران تایید کرده ولی به نظر می‌رسد این بازیکن برای ادامه فعالیت حرفه‌ای‌اش همچنان با مشکل مواجه است. انتشار این استوری چندان به مذاق مسئولان ایفمارک هم خوش نیامده چرا که آنها نتیجه پرونده پزشکی یامگا را در اختیار او قرار داده‌اند ولی توقع نداشتند او جزئیاتی از این پرونده را رسانه‌ای کند. از طرفی نتیجه این پرونده آن چیزی نیست که در چند هفته گذشته برخی از رسانه‌ها منتشر کرده بودند و به نظر می‌رسد بازیکن استقلال در شرایطی خاص می‌تواند فوتبالش را ادامه دهد.

یکی از مسئولان ایفمارک در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در مورد اینکه بالاخره وضعیت یامگا برای ادامه فعالیت در لیگ ایران به کجا رسید می‌گوید:« ما در فوتبال قانونی نداریم که اگر چشم بازیکن آسیب دید می‌تواند بازی کند یا اینکه نمی‌تواند. در حال حاضر بینایی چشم یامگا بسیار ضعیف است ولی خودش معتقد است که می‌تواند بازی کند. ممکن است یک مربی با چنین شرایطی یامگا را بپذیرد و یک مربی هم به او بازی ندهد ولی اگر باشگاه استقلال یا باشگاه دیگری که بخواهند از یامگا استفاده کنند، او مشکلی برای بازی نخواهد داشت. فقط مسئله مهم این است که یامگا بتواند از گارد یا همان عینک محافظ استفاده کند.»

پرونده این بازیکن مدتی پیش در اختیار دو متخصص چشم و یک دکتر متخصص پزشکی و ورزشی قرار گرفت و در نهایت قرار شد یامگا در صورتیکه خودش تمایل به ادامه فعالیت داشته باشد، از عینک محافظ استفاده کند. در حال حاضر نکته مهمی که ایفمارک روی آن زوم کرده این است که اگر چشم دیگر یامگا آسیب ببیند، به صورت کلی بینایی‌اش را از دست خواهد داد، پس بهترین حالت این است که او از عینک استفاده کند.

کد خبر 880412

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha