مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت امروز با حضور مسئولان این وزارتخانه برگزار شد. انتصابی که در فضای مجازی هم با استقبال خوبی مواجه شده است.

دکتر حبیبی

به گزارش همشهری آنلاین، انتصاب جدید در وزارت بهداشت محمدرضا ظفرقندی ادامه دارد و این‌بار قرعه به نام معاونت فرهنگی و دانشجویی خورد تا مسئول جدید خودش را بشناسد. وزیر بهداشت، طی حکمی، دکتر مسعود حبیبی را با عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی وزارتخانه تحت امرش انتخاب کرد تا اولویت‌های درنظر گرفته‌اش را دنبال کند.

در حکمی که ظفرقندی برای معاون جدید خود صادر کرده است، اولویت‌های درنظر گرفته شده برای معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، این موارد هستند:

- کاهش آلام مردم و ارتقای سلامت جامعه
- تلاش برای تحقق شعارهای رئیس جمهور محترم در جهت اجرایی شدن سیاست‌های کلی نظام سلامت
- تلاش برای عملیاتی شدن اهداف برنامه هفتم توسعه
- ضرورت مشارکت کلیه ذینفعان داخل و خارج وزارت
- و ...

انتصاب دکتر حبیبی به جای عباس شیراوژن همچنین در فضای مجازی، با بازخورد مثبتی هم همراه بوده و غالبا، او را فردی متعهد و بااخلاق و مجرب دانسته‌اند که میتواند وضعیت معاونت تحت امرش را حسابی بهبود ببخشد.

حبیبی که حالا معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت محسوب می‌شود، دارای این سوابق نیز در کارنامه خود است:

- ریاست سازمان جوانان هلال احمر؛
- معاون اجتماعی نظام پزشکی؛
- ریاست جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛
- مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت
- و ...

گفتنی است در انتصاب‌های جدید این وزارتخانه پیشتر دکتر خسرو صادق نیت به سمت مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی، مهندس طاهر موهبتی به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، دکتر حسین کرمانپور به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و دکتر علی جعفریان، به سمت مشاور عالی وزیر بهداشت معرفی شدند.

کد خبر 880464
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha