بیستمین جشن مدیران تولید سینما با حضور جمعی از سینماگران و نیز آرین سلیمی و محمدرضا باهنر برگزار شد.

جشن سینمایی

به گزارش همشهری آنلاین، شامگاه بیستم شهریورماه سینماگرانی همچون سعید پورصمیمی، فرامرز قریبیان، ایرج طهماسب، محمد مهدی طباطبایی نژاد ، عنایت بخشی، محمد متوسلانی، منوچهر محمدی، علیرضا رئیسیان، محمدعلی باشه آهنگر، محمود کلاری، حسین زندباف، علیرضا زرین‌دست، بهروز افخمی، جمال شورجه، علی دهکردی، پژمان بازغی، سیروس الوند، مسعود ده‌نمکی، سعید سهیلی، اسماعیل محرابی، جهانگیر اطلسی، محسن شاه ابراهیمی، امیرشهاب رضویان، فرهاد قائمیان، نسرین مقانلو، رضا رویگری و علی قائم مقامی به عنوان دبیر جشن در مجموعه هتل پارسیان استقلال گردهم آمدند تا بهترین‌های انجمن مدیران تولید را تقدیر کنند.

آرین سلیمی برنده مدال طلای المپیک و محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز از حاضران در این جشن بودند.

در این مراسم که اجرای آن را شاهد احمدلو برعهده داشت، سه دیپلم افتخار اهدا شد که به مدیران تولید فیلم‌های «آسمان غرب» (فرهاد کی‌نژاد)، «قلب رقه» (وحید مرادی) و «احمد» (منصور غضنفری) برای فیلم‌ «احمد» اختصاص داشت.  

لوح زرین بهترین مدیر تولید نیز به رضا زنجانیان وفا برای تولید فیلم «پرویز خان» اهدا شد.

سعید پورصمیمی که اهدای این لوح را برعهده داشت، در سخنانی کوتاه بیان کرد: به آقای زنجانیان وفا تبریک ویژه میگویم که برای فیلم «پرویز خان» زحمت زیادی کشید، به ویژه آنکه ساخت این فیلم در سخت‌ترین شرایط بود.

او افزود: من برای حاضرین که از اهالی سینما هستند آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم سالی خوب داشته باشند.

در بخش بعدی این جشن با حضور سیروس الوند، مرتضی شایسته و اصغر رفیعی جم از حسن توکل‌نیا بابت سال‌ها فعالیت سینمایی تقدیر شد.

همچنین با حضور فریدون شهبازیان و مسعود اطیابی از یدالله شهیدی نیز تقدیر به عمل آمد.

سومین مدیر تولیدی که در این مراسم تقدیر شد، محمدحسین فرح‌بخش بود که این تقدیر با حضور فرامرز قریبیان و علیرضا زرین‌دست انجام شد.

فرامرز قریبیان به فرح‌بخش تبریک گفت که سال‌ها فعالیت کرده و فیلمسازترین فرد در بخش خصوصی بوده است.

در ادامه با حضور مسعود جعفری جوزانی، پژمان بازغی و مجید مدرسی از مجتبی متولی تقدیر شد.

همچنین در بخشی دیگر با یادی از جمشید مشایخی و سعید راد از رحیم عرب‌امینی هم بابت فعالیت‌هایش تقدیر به عمل آمد.

در ادامه‌ دیپلم افتخار و لوح زرین به مجید کریمی اهدا شد.

در این جشن از جمال شورجه هم دعوت شد که در جایگاه حاضر شود و او با توجه به شرایط جسمانی و سختی در تکلم به ذکر صلوات و دعا برای امام زمان(عج) اکتفا کرد.

سپس با حضور جلال معیریان، امیر سماواتی، لادن مستوفی از حمیدرضا اطیابی به عنوان یکی از مدیران تولید جوان تقدیر شد.

این جشن در حالی برگزار شد که فردا، ۲۱ شهریورماه روز سینماست و برای چندمین سال پیاپی جشن بزرگ خانه سینما برگزار نمی‌شود؛ جشنی که جدا از رویدادی برای معرفی برترین‌های سینما از سوی صنف سینماگران فرصتی سالانه برای تازه شدن دیدار میان اهالی سینما بود. دلتنگی از نبود چنین موقعیتی در این چند سال در میان خوش و بش‌های سینمایی‌ها مشهود بود و عنایت بخشی هم در صحبتی کوتاه به این دورهمی‌ها اشاره کرد.  

کد خبر 880539

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha