سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را درباره وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

رگبار باران - طوفان - وزش باد

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (پنجشنبه) در اغلب نقاط کشور آسمان صاف و جوی آرام خواهیم داشت. تنها در برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های گیلان، مازندران، غرب گلستان، البرز، تهران و سمنان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

جمعه ـ با گذر موج تراز میانی جو ـ از نوار شمالی کشور در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال کردستان، زنجان، قزوین، البرز، نیمه شمالی تهران و سمنان، گیلان، مازندران و غرب گلستان ابرناکی، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

شنبه در شمال غرب، برخی مناطق غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و دامنه‌های شرقی زاگرس افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود. طی این روز در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در مازندران و شرق تهران رگبار و رعد و برق شدید رخ خواهد داد.

یکشنبه در مازندران، گلستان، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی و برخی مناطق شرق کشور رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه تنها در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

جمعه تا یکشنبه در اغلب مناطق کشور کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

طی ۵ روز آینده در شرق، جنوب شرق، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در سمنان، تهران، البرز، اصفهان، قم، مرکزی و همدان در برخی ساعات وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

اکنون بیشنیه و کمینه دمای هوای تهران ۳۵ و ۲۴ درجه سانتیگراد است که طبق پیش‌بینی‌ها از امروز با روند کاهشی ۸ درجه‌ای دما تا ۳ روز آینده به ۲۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کد خبر 880795

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha