رئیس پلیس‌ راه مازندران از ترافیک ۵ تا ۷ کیلومتری در محورهای ورودی به این استان از سمت تهران خبر داد. 

ترافیک - جاده

به گزارش همشهری آنلاین، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس‌ راه مازندران درخصوص آخرین درباره وضعیت ترافیک در جاده‌های شمال با بیان اینکه پنجشنبه این هفته نیز کنترل راه‌های استان با ترافیک شروع شد، اظهار کرد: به طور معمول پایان هفته‌ها شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌های شمال هستیم.

وی افزود: البته این روزها با توجه‌ به ترافیک روزهای پایانی تابستان شاهد افزایش حجم تردد به سمت شمال هستیم.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به ترافیک ۵ کیلومتری در محدوده پل زنگوله تا سیاه‌بیشه محور کندوان اضافه کرد: شاهد روز پرترافیک در مسیر شمال محور کندوان هستیم که در صورت ترافیک سنگین اعمال محدودیت یکطرفه را خواهیم داشت.

جهان‌تاب با اعلام اینکه ترافیک در محور هراز هم پرحجم شد و ترافیک ۷ کیلومتری را شاهد هستیم، بیان کرد: هم‌اکنون محدوده چلاو در محور هراز شاهد ترافیک سنگین است.

وی گفت: تردد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌ صورت روان گزارش شده و محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته هم از ظهر امروز در جاده‌های شمال آغاز می‌شود و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

کد خبر 880796
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    2 1
    برای چی جاده را یک طرفه می کنید هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد
  • حامد IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    5 0
    سال بعد دو برابر این مقدار ترافیک و خودرو را در نظر بگیرید
  • ولی علیزاده IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    2 0
    بازی اشکنگ داره سر شکستنک داره مسافرت به شمال ترافیک هم داره
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    2 4
    ای سر خوشان! ای نفس پرستان ! ای دنیا پرستان ! جلوی نفس هاتون رو بگیرید .گردش و تفریح به چه قیمتی ؟..! نابودی منابع طبیعی آلودگی طبیعت و محیط زیست. نابودی منابع انرژی تجدید ناپذیر مثل بنزین و...... ایجاد مزاحمت برای هالی بومی استان‌های شمالی کشور بازی باجان و وقت خود و دیگران برای خودرو های امدادا و نجات در جاده ها و دریا . بالا بردن هزینه های کشور و هزاران ضرر و زیان دیگر .
    • حمید IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
      3 1
      انسان نیاز به تفریح داره اونم با این آلونک هایی که مردم زندگی میکنند بجای شعار دادن مسئولان باید تا الان زیرساخت های سفر رو فراهم میکردند ولی حیف که آقایان سفرهای خودشان به خارج است و ملت هم در سختی و مشقت
  • ممدلي IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    2 2
    تا بنزين ارزونه همين اش همين كاسه بنزين ازاد ليتري ٣٠ تومن