جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴
۱ نفر

رئیس دفتر سیاسی حماس یک نامه تاریخی به دبیرکل حزب الله لبنان نوشته است.

سنوار و نصرالله

همشهری آنلاین؛ دفتر رئیس حماس پیامی به دبیرکل حزب‌الله لبنان ارسال کرد .دفتر «یحیی السنوار» رئیس جنبش مقاومت اسلامی «حماس» پیامی به «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان ارسال کرد. این برای بار نخست است که رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه نامه ای در میانه جنگ برای دبیرکل حزب الله ارسال می‌کند.

دفتر السنوار از همبستگی توام با احساسات صادقانه و شریف دبیرکل حزب‌الله لبنان قدردانی کرد که اقداماتش در جبهه محور مقاومت بیانگر این همبستگی و صداقت است.دفتر السنوار در این پیام خطاب به سید حسن نصرالله اعلام کرد جنبش حماس همانند گذشته در وفاداری به خون شهدا ثابت قدم خواهد ماند و اصول ممتازی که شهید هنیه خواهان آنها بود، ثابت خواهند ماند و حماس و مجاهدان بر اساس این اصول حرکت می‌کنند.

سنوار در بخشی از این نامه نوشت است: ما در جنبش حماس در کمال قدردانی و افتخار پیام تبریک و تسلیت شما به مناسبت شهادت شهید اسماعیل هنیه "ابو العبد" همرزمتان در جهاد و مقاومت و محافظ ایشان شهید وسیم ابوشعبان را دریافت کردیم و از شما به خاطر احساسات شریف و صمیمانه و پشتیبانی از غزه و ملت فلسطین در نبرد طوفان الاقصی سپاسگذاریم.

شهید هنیه در نبرد طوفان الاقصی یکی از افتخارآمیزترین نبردهای تاریخی ملت فلسطین و همانند دیگر رهبران شهید این ملت به شهادت رسید و خون او و دیگر اعضای شهید خانواده‌اش به شهدای ملت در غزه، کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی 1948 آمیخته شد تا ثابت کند که خون رهبران و مجاهدان ما رنگین‌تر از خون دیگر فرزندان این ملت نیست و این خون‌های مبارک و کاروان مبارک شهدا قدرت ملت برای رویارویی با دشمن را افزون خواهد کرد.

این مسیر نهضت و رزمندگان ما ادامه خواهد داشت که از همه مهمتر اتحاد ملت ما فلسطین در انتخاب جهاد و مقاومت است و وحدت ملت و در قلب آنها محور مقاومت در برابر پروژه صهیونیستی است در دفاع از ملت و مقدسات خود، اول از همه بیت المقدس عزیز است، تا زمانی که اشغالگری شکست بخورند و از سرزمین ما خارج شوند و کشور مستقل و کاملاً مستقل ما با پایتختی بیت المقدس ایجاد شود.

کد خبر 880980

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha