گاریدو به مسئولان باشگاه پرسپولیس پیش از این گفته بود تیم‌شان را در پست وینگر راست تقویت کنند.

پرسپولیس فولاد

به گزارش همشهری آنلاین سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای اینکه به‌نوعی صدای اعتراض باشگاه‌های لیگ برتری را درمورد تصمیم ناگهانی افزایش سقف قراردادها کم کنند در نظر دارند مجوز جذب یک بازیکن بزرگسال داخلی و یک بازیکن خارجی را برای این تیم‌ها در نظر بگیرند.

اتفاقی که اگر نهایی شود پرسپولیس احتمالا یک بازیکن خارجی در پست وینگر به خدمت بگیرد. در این زمینه باخبر شدیم گاریدو به مسئولان باشگاه پرسپولیس پیش از این گفته بود که اگر می‌توانستند تیم‌شان را در پست وینگر راست تقویت کنند خیلی خوب بود. با توجه به قوانین جدیدی که قرار است لحاظ شود احتمالا پرسپولیس برای جذب وینگر راست خارجی اقدام خواهد کرد. هرچند سرخابی‌ها مهلت هرگونه تغییر در لیست آسیایی برای هفته نخست را از دست داده‌اند و در صورت جذب بازیکن خارجی جدید نمی‌توانند از او در دیدارهای این هفته خود در لیگ نخبگان استفاده کنند.

به این ترتیب اگر خرید خارجی پرسپولیس در وینگر راست عملی شود سرخ ها با حضور اورونوف و ژوائو مثلثی تمام خارجی در فاز هجومی خواهند داشت.

کد خبر 881056

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    10 1
    پرسپولیس بیشتر از وینگر راست به هافبک بازیساز جایگزین سروش رفیعی دارد.
    • بهرام IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
      8 0
      اگر وینگر راست توانمند باشه میشه ازش بعنوان هافبک بازیساز هم استفاده کرد
    • فقط پروین و پرسپولیس IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
      2 1
      الان در حال حاضر چند تا جوون در تیم هست که هیچی از بازیشون نمی‌دونیم ولی اگر قراره از مسعود ریگی و سروش رفیعی استفاده بشه صد در صد باید هافبک بگیریم نه هیچ چیز دیگه ای
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
      0 0
      گاریدو خودش می دونه چی کم داره سیستم گاریدو‌ رو نشناختی ؟! در این سیستم وسط زمین هافبک جنگنده میخاد نه بازیساز ، جلوی فولاد ریگی و خدابندلو هردو جنگنده با کمترین هنر در بازیسازی باعث شد پرسپولیس یه فوتبال بی نظیر ارائه‌ بده البته بعد از بیرون رفتن سینا اسد بیگی که همون جا گاریدو فهمید اسد بیگی برای این سیستم زیادی کند است
  • perspolis IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    13 0
    به امید موفقیت پرسپولیس در لیگ برتر و نخبگان
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    1 0
    هوادار پرسپولیس به نظر گاریدو احترام نمی‌ذاره و کارشناسی می‌کنه که کیو بخره کیو کنار بذاره