معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت پروژه دو گاز و زیرگذر میدان سپاه توضیحاتی ارائه کرد و گفت: ساخت زیرگذر میدان سپاه در این دوره مدیریت شهری به اتمام می‌رسد.

هادی حق بین

به گزارش همشهری آنلاین، هادی حق بین در مورد روند احداث پروژه «دو گاز» با بیان اینکه این پروژه در دو فاز تعریف شده است، افزود: فاز اول این پروژه در منطقه ۲۱ و فاز دوم آن در منطقه ۲۲ تعریف شده است که فعلا برنامه اجرایی در فاز اول است.

وی با بیان اینکه پروژه «دوگاز» از بزرگراه شهید لشگری تا بزرگراه سعید خرازی است، گفت: تکمیل و گشایش بزرگراه دوگاز موجب روان‌سازی جریان ترافیک و کاهش طول و زمان سفر در پهنه غرب پایتخت می‌شود.

معاون شهردار تهران با تأکید بر اینکه فاز اول این پروژه حدود ۲ کیلومتر است که پیمانکار انتخاب و تحویل زمین برای تجهیز کارگاه و آغاز ساخت پروژه انجام شده است، اظهار کرد: اجرایی شدن آن بخشی از نیاز روزافزون سفر به مناطق ۲۱ و ۲۲ شهرداری تهران را به ویژه با توجه به شکل‌گیری کاربری‌های پرتقاضای گردشگری، فرهنگی و تجاری در محدوده این مناطق، برطرف می‌کند.

وی در مورد ساخت زیرگذر میدان سپاه نیز با بیان اینکه چراغ راهنمایی میدان سپاه بسیار طولانی است و مسیر غرب به شمال از خیابان خواجه نصیر به سمت شمال موجب انباشت خودروها در پشت چراغ می‌شود، گفت: بعد از بررسی‌های صورت گرفته و بنا به درخواست منطقه ۷ قرار شد یک زیرگذر دسترسی غرب به شمال ایجاد شود که عملیات اجرایی این پروژه نیز آغاز شده و در مرحله انحراف ترافیکی است و اگر در حین اجرای پروژه به تأسیسات خاصی برخورد نکنیم، در این دوره مدیریت شهری این پروژه افتتاح خواهد شد.

کد خبر 881102
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    0 0
    جناب یک کار اساسی میکردی یه چیز مثل تونل توحید یا نیایش از توش در میاوردی که یه خرج هم درست و حسابی باشه هم یه خرده ترافیک روان بشه