شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
۰ نفر

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۹ هزار واحدی روبرو شد.

تالار بورس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۸ میلیارد و ۳۶۷میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۵۰میلیارد تومان در بیش از ۲۶۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۹۰۴۳واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۷۵هزار و ۵۴۹واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد، فملی و شپنا شد و در مقابل نمادهای معاملاتی رمپنا، اخابر و همراه با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۴ میلیارد و ۵۲۶میلیون ورقه به ارزش ۱۳هزار و ۴۰۱ میلیارد تومان در ۱۳۲ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۸۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱هزار و ۵۹۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی آریا، شاوان و کوثر شد و در مقابل نمادهای معاملاتی وسپهر، خاور و انتخاب بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

کد خبر 881224

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    1 0
    کشور باید همینطور باشه ؛ با یک خط مشی دراز مدت کشور اداره بشه نه اینکه زیاد بالا پایین بشه ؛ خدا را شکر از 99 که سیاست بر ریزش قرار گرفت همچنان بر همون خط مشی داریم ادامه می دیم . سقوط بازار بورس و افزایش سود سپرده در بانک و ... همه و همه در راستای حمایت از تولید می باشد . دم همتون گرم