لطیفی تاکید می‌کند که آنها به هیچ عنوان تحت تاثیر ورزشگاه تبریز قرار نگرفتند و جو استادیوم انگیزه ذوبی‌ها را برای شکست دادن تراکتور بیشتر کرده بود.

امید لطیفی

امیرحسین اعظمی: امید لطیفی وینگر ۲۵ ساله ذوب‌آهن، چهره اول این تیم در بازی حساس با تراکتور بود. او به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه ۵۷ وارد زمین شد و ۱۰ دقیقه بعد یک گل مهم و ۳ امتیاز برای ذوبی‌ها به ثمر رساند تا اولین برد گاندوها در تبریز رقم بخورد. لطیفی تاکید می‌کند که آنها به هیچ عنوان تحت تاثیر ورزشگاه تبریز قرار نگرفتند و جو استادیوم انگیزه ذوبی‌ها را برای شکست دادن تراکتور بیشتر کرده بود. لطیفی در مورد برد بزرگ تیمش در تبریز و مسائل مختلف دیگر به سوالات همشهری پاسخ می‌دهد.

از بازی با تراکتور شروع کنیم که با برد غیر قابل پیش‌بینی شما در تبریز همراه شد. بازی چطور بود؟

بازی خوبی بود و هر دو تیم دنبال برد بودند. تراکتور ستاره‌های با کیفیتی دارد و آنها با هزینه‌هایی که کردند، تیم خوبی در این فصل دارند. چند بازیکن ملی‌پوش و چند بازیکن خارجی، کیفیت فنی تراکتور را در این فصل بالاتر بردند و می‌دانستیم در تبریز کار سختی داریم. خدا را شکر که ۳ امتیاز مهم گرفتیم و اولین برد را در این فصل به دست آوردیم.

واقعا برای برد به زمین رفته بودید یا اینکه تساوی هم برای شما راضی کننده بود؟

قبل از این بازی در ۳ مسابقه، ۳ تساوی به دست آوردیم که فکر می‌کنم می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم. ما باور داشتیم که که می‌توانیم تراکتور را ببریم و فصل گذشته هم در تبریز این تیم را شکست دادیم.

جوی که در ورزشگاه وجود داشت، باعث استرس شما نشد؟

جو استادیوم واقعا فوق‌العاده بود و ما اتفاقا از حضور هواداران تراکتور در ورزشگاه انگیزه گرفتیم. همیشه فوتبالیست‌ها از بازی در ورزشگاهی که تماشاگران زیادی در آن حضور دارند لذت می‌برند و اگر تماشاگر در استادیوم نباشد، فوتبال روح ندارد. ما از جو استادیوم لذت بردیم و انگیزه زیادی هم داشتیم تا تراکتور را در زمین خودش شکست بدهیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

در این بازی گل ۳ امتیازی زدی. این اولین گل تو در این فصل بود؟

بله، این اولین گلی بودی که در این فصل زدم. این لطف خدا و زحمت بچه‌ها بود که توانستم به تراکتور گل بزنم و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم برای تیمم بازیکن مفیدی باشم و گل بزنم.

بعد از بازی هم به سبک خاصی خوشحالی کردی.

بله، من می‌خواستم به خودم ثابت کنم که هستم و انگیزه زیادی در این فصل دارم. این سبک خوشحالی‌ها را معمولا کریس رونالدو انجام می‌دهد. او می‌تواند یک الگوی به تمام معنا برای همه بازیکن‌ها باشد و سعی می‌کنم از لحاظ فنی چیزهای زیادی از این بازیکن یاد بگیرم. کریس رونالدو در فوتبال به من انگیزه می‌دهد که همیشه تلاش کنم، همیشه سخت تمرین کنم تا به هدف‌هایم برسم.

هدف مهم تو در این فصل چیست؟

دوست دارم در هر بازی برای ذوب‌آهن مثمرثمر باشم و در نهایت به تیم ملی دعوت شوم. حتی به آقای گل شدن هم فکر می‌کنم.

آیا تا به حال به علیرضا بیرانوند گل زده بودی؟

خیر، این اولین بار بود که به بیرانند گل زدم. او بهترنی دروازه‌بان ایران و یکی از بهترین گلرهای آسیا است. وقتی مقابل چنین دروازه‌بانی قرار می‌گیرید طبیعتا انگیزه‌های خاصی برای گل زدن پیدا می‌کنید. فکر می‌کنم گل زدن به بیرانوند زیاد سخت نبود و خوشحالم که توانستم دروازه چنین گلر با کیفیتی را باز کنم.

کار کردن با محمد ربیعی چطور است؟

این پنجمین سالی است که با ایشان کار می‌کنم. آقای ربیعی در این سال‌ها به من لطف داشته و در فوتبال خیلی کمکم کرده است. امیدوارم برای او تیمم بازیکن مفیدی باشم.

فکر می‌کنی ذوب‌آهن رتبه بهتری نسبت به فصل گذشته کسب کند؟

تمام هدف ما همین است که بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم.

تیم شما در این فصل درگیر مشکلات مالی است و تا اینجا فقط ده درصد به حساب بازیکنان واریز شده است. در این مورد چه صحبتی داری؟

واقعیت این است که من دوست دارم تمرکزم را روی فوتبال بگذارم و در این مورد بزرگترهای تیم می‌توانند صحبت کنند.

در مورد بازی بعد با سپاهان چه صحبتی داری؟

قطعا بازی سحتی داریم و سپاهان واقعا تیم با کیفیتی است که بازیکنان توانمندی دارد. با این حال ما هم انگیزه زیادی داریم تا این بازی را هم ببریم.

کد خبر 881245

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • علی IR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    3 1
    حالادیدید همه چی پول بیشترنیست بیرانوند راپرسپولیس کرد بیرو چون دفاع خوبی داشت
  • ایرانی IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    0 1
    بیرو دو مرحله شانس اورد،پنالتی رونالدو،ودفاع قوی پرسپولیس
  • علی IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    0 0
    تراکتوربازی دوران خمز را انجام داد بازی داخل سالن و فانتزی هرگز در ترکیب چهار دفاع ودومهاجم اسکوچیچ بازی نکرد خمز فوتبال سالنی را به تراکتور تحمیل کرد یعنی ما بدون نیش