در حالی اولین شکست فصل تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل ذوب‌آهن اصفهان رقم خورد که تک گل گاندوها روی اشتباهات سریالی ملی‌پوشان تی‌تی‌ها وارد دروازه این تیم شد.

تراکتورسازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تیم فوتبال تراکتور تبریز روز گذشته در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که در نهایت این دیدار با شکست یک بر صفر شاگردان دراگان اسکوچیچ به پایان رسید.

تیم فوتبال تراکتور که تا قبل از این دیدار موفق شده بود تیم‌های مس‌رفسنجان و هوادار را مغلوب کند و مقابل پرسپولیس به تساوی برسد، اولین شکست فصل خود را مقابل هواداران پرشور تبریزی برابر شاگردان محمد ربیعی متحمل شد.

اما نکته اولین شکست تراکتور عملکرد ضعیف ملی‌پوشان این تیم در این دیدار بود. جایی که تک گل ذوب‌آهن روی اشتباهات این بازیکنان نامدار به ثمر رسید. مهدی ترابی در این دیدار نمایش بسیار ضعیفی داشت. وینگر سابق تیم فوتبال پرسپولیس به راحتی توپ را در فاز هجومی تراکتور از دست داد و همین توپ در ادامه تبدیل به تک گل ذوب‌آهن شد. ترابی در این دیدار چند موقعیت مناسب گلزنی نیز داشت که به شکل عجیبی آن‌ها را از دست داد و در این دیدار شاهد یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های ترابی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بودیم.

اما قطعا مقصر اصلی این باخت کسی نبود جز شجاع خلیل‌زاده کاپیتان ملی‌پوش تراکتور؛ مدافعی که از این اشتباهات تاثیرگذار در طول دوران بازیگری خود کم نداشته است. هنوز هواداران فوتبال اشتباه این بازیکن در دیدار حساس تیم ملی فوتبال مقابل قطر در نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را فراموش نکردند، جایی که در دقیقه ۸۲ این بازیکن ارسال اکرم عفیف را به جای دفع به کناره‌ها به بیرون محوطه جریمه دقیقا زیر پای عبدالعزیز حاتم فرستاد و در ادامه با یارگیری اشتباه و البته پرکردن آفساید توسط رامین رضاییان، این ضربه توسط معزعلی تبدیل به گل برتری قطر مقابل ایران شد. خلیل‌زاده در ادامه در دقیقه ۳+۹۰ این دیدار از زمین بازی اخراج شد. حالا یک‌بار دیگر این مدافع باتجربه که در دو دیدار تیم‌ ملی در انتخابی جام جهانی نیز در ترکیب اصلی ایران حضور داشت، با دفع توپی عجیب، زمینه‌ساز تک گل ذوب‌آهن در این دیدار شد.

مقصران اولین شکست تراکتور به این ۲ بازیکن ختم نمی‌شود و علیرضا بیرانوند یکی دیگر از پرسپولیس‌های سابق این تیم نیز روی این گل مقصر بود. بیرانوند عملکرد کاملا متفاوتی در تیم ملی فوتبال و تراکتور تا به اینجا فصل داشته است. سنگربان سابق تیم فوتبال پرسپولیس که با حواشی زیاد راهی تبریز شد در دیدار تیم ملی فوتبال مقابل قرقیزستان نمایش درخشانی داشت اما هنوز تا به اینجای فصل نتوانسته در ترکیب تراکتور نمایش درخشانی داشته باشد.

در ۴ هفته گذشته تنها ۳ شوت در چارچوب به سمت دروازه تراکتور زده شده که ۲ تا از این شوت‌ها تبدیل به گل شده است. یکی از این شوت‌ها در همین دیدار مقابل ذوب‌آهن و در زاویه تقریبا بسته با شدت کم توسط امید لطیفی زده شد که بیرانوند فقط تماشاگر وارد شدن توپ به دروازه تراکتور بود.

هواداران تیم فوتبال تراکتور تبریز بعد از این شکست شعار معروف عیبی یوخ (عیبی ندارد) را در ورزشگاه سر دادند اما باید دید که این حمایت‌های هواداران پرشور تبریزی از مقصران شکست تی‌تی‌ها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 881180

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • NL ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    4 0
    بالاخره تکلیف بیرانوند چی شد؟ محکوم شد یا مثل خیلی چیزهای دیگه ماست مالی شد؟