تاکسی‌های اینترنتی به‌عنوان یک راهکار نوین و راحت برای جابه‌جایی در شهرها و سفر به شهرهای دیگر، تجربه‌ای ساده و سریع را برای مسافران فراهم می‌آورند.

اعطای امتیاز فرانشیز ماکسیم

کاربران با استفاده از اپلیکیشن‌های مخصوص می‌توانند به‌راحتی درخواست تاکسی کنند، موقعیت خودرو را به‌صورت زنده مشاهده کرده و از نرخ‌های شفاف و به‌صرفه استفاده کنند. این خدمات به‌دلیل سهولت در استفاده، امکان پرداخت آنلاین و ارائه‌ی خدمات مختلف، به یکی از گزینه‌های محبوب برای حمل‌ونقل تبدیل شده‌اند. با تاکسی‌های اینترنتی، سفرهای شهری و بین‌شهری خود را به تجربه‌ای راحت و بدون استرس تبدیل کنید.

تاکسی‌اینترنتی «ماکسیم»، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ در ایران آغاز کرده است و از سال ۱۳۹۷ شروع به توسعه‌ی شبکه‌ی نمایندگی‌های فرانشیزی کرد. در این مدل همکاری فرانشیزی پربازده، برای شروع کار نیاز به سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی نیست. تقاضای زیادی برای استفاده از خدمات این سامانه در سطح کشور وجود دارد. در حال حاضر ۱۴۰ واحد مشغول فعالیت بوده و ۲۰ واحد در مرحله‌ی راه‌اندازی است. در این مدل می‌توان با ۱۵ میلیون تومان سرمایه‌گذاری و بازگشت سرمایه به‌طور میانگین در ۶ ماه، کسب‌وکار اختصاصی خود را راه‌اندازی کرد.

فعالیت انحصاری در شهر موضوع قرارداد

سامانه‌ی«ماکسیم»، امتیاز نمایندگی را به‌شکل انحصاری به شرکای فرانشیزی خود ارائه می‌دهد. بدین‌ترتیب با اخذ امتیاز نمایندگی فرانشیزی سامانه، شما تنها نماینده‌ در شهر انتخابی خواهید بود و هیچ رقیبی از بین شرکای فرانشیزی سامانه در آن شهر نخواهید داشت.

پشتیبانی کامل از کسب‌وکار

شما برای راه‌اندازی یک واحد فرانشیزی، به سرمایه‌گذاری هنگفت جهت خرید و نگهداری ناوگان اختصاصی خود یا توسعه‌ی وب‌سایت و اپلیکیشن‌های ویژه‌ی رانندگان و مسافران نیاز ندارید.

شریک فرانشیزی به تمام نرم‌افزارهای سامانه همراه با امکان دریافت پشتیبانی فنی دسترسی پیدا می‌کند. کارشناسان بخش «پشتیبانی» در مباحث مختلف از جمله مدیریت، تنظیمات سیستم و سایر مسائل مربوط به نرم‌افزارها کمک می‌کنند. علاوه‌بر این، شرکای فرانشیزی به مطالب تبلیغاتی دسترسی کامل دارند و می‌توانند برای بهبود استراتژی توسعه، بازاریابی و همچنین دریافت مشاوره‌ی حقوقی از کارشناسان سامانه کمک بگیرند.

چقدر سرمایه لازم است؟

برای راه‌اندازی واحد فرانشیز حتی به دفتر کار هم نیاز ندارید. شما می‌توانید کسب‌وکار خود را از خانه و با رایانه‌ی شخصی مدیریت کنید تا هزینه‌های راه‌اندازی را به‌طورچشمگیری کاهش دهید. با این حال، شریک فرانشیزی اگر بخواهد می‌تواند دفتر کار اجاره کند.

مبلغ اولیه‌ی قرارداد به جمعیت شهر موردنظر بستگی دارد. برای شهرهایی با جمعیت تا ۲۰ هزار نفر، مبلغ قرارداد ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان، بالای ۲۰ هزار نفر،۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان و بالای صد هزار نفر،۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است. میزان سرمایه‌گذاری برای پویش‌های تبلیغاتی نیز با توجه به شهر محل فعالیت متفاوت است.

اجازه بدهید با یک مثال به این موضوع بپردازیم:

فرض کنید شهر شما ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد. بنابراین مبلغ قرارداد شما ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان خواهدبود. ما برای تبلیغات در چنین شهری،۱۰۰۰ تومان بودجه به‌ازای هر نفر پیشنهاد می‌کنیم که برای شهر شما ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان در ماه خواهد شد. این هزینه را در ۶ ماه ضرب می‌کنیم و به مبلغ قرارداد اضافه می‌کنیم(۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان + ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان). بنابراین شما برای راه‌اندازی این کسب‌وکار فرانشیزی در شهر خودتان حداقل به ۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان نیاز دارید.

برای محاسبه‌ی دقیق‌تر درآمد و هزینه‌ها، کارشناسان سامانه‌ی «ماکسیم» در یک ویدئوکنفرانس آنلاین، طرح تجاری اختصاصی را با استفاده از یک ماشین‌حساب ویژه محاسبه می‌کنند.

از کجا باید شروع کرد؟

برای دریافت حق امتیاز نمایندگی فرانشیزی، داشتن تجربه‌ی مرتبط با اپلیکیشن‌های حمل‌ونقل ضرورتی ندارد. دوره‌ی آموزشی که سامانه‌ی «ماکسیم» برگزار می‌کند، تمام فرایندهای کاری و ویژگی‌های بازار حمل‌ونقل را پوشش می‌دهد. مدت دوره‌ی آموزشی به‌طور میانگین ۲ ماه است.

متقاضیان می‌توانند با ارائه‌ی مدارک لازم، شناسنامه، کارت ملی، عکس و تکمیل فرم درخواست، برای خرید امتیاز فرانشیز در قالب شخص حقیقی یا حقوقی اقدام کرده و کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند.

نمایندگی فرانشیز تاکسی‌اینترنتی«ماکسیم» یک مسیر روشن و آینده‌دار است و می‌تواند کلید موفقیت شما برای داشتن یک کسب‌وکار پرسود باشد.

کد خبر 881310

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha