هواوی، اولین گوشی هوشمند سه‌تکه جهان را به نام Mate XT Ultimate عرضه کرد. این گوشی به سه قسمت تا می‌شود.

سامسونگ زد فولد 6

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی اس ام آرنا، با وجود تمام این تا شدن‌ها و سه صفحه نمایش، در زمان تا شدن تقریباً با ضخامت جدیدترین مدل سامسونگ یعنی گلکسی زدفولد 6هم‌تراز است.

عکس زیر که امروز در شبکه اجتماعی ردیت به اشتراک گذاشته شده است، صدها حرف را بیان می‌کند.

عکس | رقابت در ضخامت! | مقایسه گوشی‌های تاشوی سامسونگ و هواوی

روی کاغذ، وضعیت به این صورت است: Mate XT ضخامت ۱۲.۸ میلی‌متر دارد، در حالی که Fold6 ضخامتش ۱۲.۱ میلی‌متر است؛ بنابراین سامسونگ این جنگ را می‌برد.

اما فقط به تصویر بالا نگاه کنید. تفاوت ۰.۷ میلی‌متر برای چشم انسان تقریباً غیرقابل تشخیص است. سپس این واقعیت که هواوی به سه قسمت تا می‌شود و صفحه نمایش آن ۱۰.۲ اینچ است، در مقایسه با صفحه نمایش تا شونده Fold6 که ۷.۶ اینچ است. اصلاً قابل مقایسه نیست.

حال، این اتفاقی است که در نظرات رخ خواهد داد. طرفداران سامسونگ اصرار دارند که شرکت کره‌ای در مورد مقاومت و دوام گوشی‌های تا شونده بسیار دقیق‌تر است و به همین دلیل به نظر می‌رسد که آخرین نوآوری آن در این زمینه در واقع گلکسی فولد اصلی از سال ۲۰۱۹ بوده است. آنها تمام این زمان را صرف بهبود جزئیات کرده‌اند، مطمئن شدند که هر جزئیاتی از گوشی‌های تا شونده‌شان کامل است.

طرف دیگر اشاره می‌کند که گوشی‌های فولد سامسونگ سال‌هاست که شبیه به‌هم هستند و هر سال فقط بهبودهای جزئی دریافت می‌کنند و بیشتر این بهبودها در واقع سامسونگ است که (بسیار آهسته) مسئله‌ای را که خود ایجاد کرده است (فاکتور شکل باریک هنگام تا شدن) برطرف می‌کند و اینکه تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند چینی مانند هواوی با این گوشی سه تکه نوآوران واقعی در این حوزه بوده‌اند.

کد خبر 881317

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha