مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
۰ نفر

مهم ترین اقدامات مدیریت شهری، کف مناطق رخ می‌دهد و همشهری در پی مطالبه گری از شهرداری‌های مناطق است تا مشخص شود در هر منطقه هر روز چه اقدامی انجام شده است.

چشم انداز و نمای تهران

همشهری آنلاین: برخی اقدامات شهرداری های مناطق در حوزه های مختلف به این قرار است.

منطقه یک

پیاده‌روسازی در ۸ محور، یک ساختمان و سه بوستان برای تردد معلولان در حال انجام است. در این بوستان‌ها یک چشمه سرویس بهداشتی برای استفاده کم توانان جسمی و حرکتی آماده سازی شده است.

منطقه ۲

بیش از ۱۵۰عدد نیمکت بتنی و پلی وود و همچنین سطل‌های زباله جدید در بوستان‌ها جانمایی و نصب شد.

منطقه۳

پارک ترافیک منطقه در باغ کتاب دایر شد و موقعیت مناسبی برای فرهنگ سازی و آموزش کودکان و ترغیب کودکان به رعایت قوانین و احتیاط‌های لازم برای کاهش حوادث ترافیکی ایجاد کرده است.

منطقه۴

ایمن سازی و آرام سازی مسیر و تردد خودروها در بزرگراه شهید زین الدین با حمل و جانمایی نیوجرسی های جدید انجام شد.

منطقه۵

سومین دوره مسابقات قهرمان شهر در دو بخش انفرادی و تیمی در ۱۵ رشته ورزشی مردان وزنان برگزار و در پایان، قهرمان محله های پایتخت در هر رشته ورزشی معرفی می شوند.

منطقه۶

شهردار منطقه به همراه رئیس بنیاد شهید مناطق ۶و ۷ با حضور در خانه شهیدان علیرضا جلالیان و سید ابراهیم شاهمرادی با خانواده آنها دیدار کردند.

منطقه۷

طرح" پویش آموزش همگانی شهر آماده" در حوزه ایمنی و مدیریت بحران، برگزاری کلاس‌های آموزشی و عضوگیری گروه‌های داوطلب مردمی در سراهای محله آغاز شد.

منطقه۸

عملیات عمرانی نوسازی و احیای آبنمای بوستان فدک در منطقه۸ در راستای جلوگیری از هدر رفت آب این سازه آغاز شده است.

منطقه ۹

دورهمی افراد دارای معلولیت با شعار "فعال شو" با برپایی استیج، میز خدمت سلامت، اجرای موسیقی و برگزاری مسابقات ورزشی و جشنواره دستاوردهای افراد دارای معلولیت امروز(یکشنبه ۲۵ شهریور) در پارک آموزش ترافیک برگزار می شود.

منطقه۱۰

عملیات نوسازی و تجدید خط کشی معابر با اولویت معابر منتهی به مدارس در طرح استقبال از مهر مطابق با اصول استاندارد در معابر منطقه آغاز شده است.

منطقه۱۱

طرح آموزشی «پیشران دختران» با حضور بیش از ۱۰۰ دانش آموز با اجرای کارگاه‌های مسئله محور، رقابت‌های علمی-تفریحی و در نهایت ورود دختران دانش آموز به حوزه های فناوری و نوآوری های اجتماعی به پایان رسید.

منطقه۱۲

همزمان با شروع مرحله چهارم ساماندهی آسیب های اجتماعی شهر تهران، گشت ها و بازدیدهای میدانی در منطقه مستمر ادامه دارد و به محض شناسایی، نسبت به پاکسازی و ساماندهی آنها اقدام خواهد شد.

منطقه۱۳

رویداد گذر خاطرات با محوریت محله امامت ویژه شهروندان در برش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی تشکیل شد. دراین برنامه ساکنان قدیمی محله امامت در بوستان شورا دورهم خاطرات آپارتمان نشینی و روند شکل گیری محله را برای هم تعریف کردند.

منطقه۱۴

طرح آموزشی دوچرخه سواری رایگان برای گروه های مختلف در بوستان ترافیک رویای آبی آغاز شده و روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۸تا ۹:۳۰ صبح شهروندان می‌توانند رایگان دوچرخه سواری کنند.

منطقه۱۵

۲۶معارض تجاری و مسکونی در مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵ قرار داشت که در سال گذشته و امسال تمام ۱۸ معارض تجاری و ۸ معارض مسکونی تملک، آزادسازی و زمین‌ها تحویل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران شد.

منطقه۱۶

مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو با ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی به زودی و پس از اجرای تاسیسات موتورخانه و محوطه سازی به بهره برداری می‌رسد.

منطقه۱۷

طرح الگوی خدمت در خیابان ابوذر با استفاده از ۵ هزار تن آسفالت برای روکش مکانیزه، به پایان رسید. در این طرح عملیات پیاده روسازی ضلع شمالی خیابان نیز در ۱۴ هزار مترمربع مساحت انجام شد.

منطقه۱۸

محل اسکان کارگران فصلی با بهسازی روکش آسفالت محوطه، ایزوگام پشت بام، رنگ آمیزی جداره های داخلی، مرمت سرویس های بهداشتی و حمام و استقرار سایبان در محوطه و توسعه فضای سبز نوسازی شد.

منطقه۱۹

در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، نمایشگاه فروش پاییزه در ضلع جنوبی بوستان ولایت مقابل در شماره ۲ با ۵۳ غرفه آغاز به کار کرد.

منطقه۲۰

مانور عملیاتی مدیریت بحران با محوریت آتش‌سوزی، انفجار و تخلیه اضطراری در مجتمع مسکونی بهار در محدوده ناحیه ۲ منطقه با مشارکت اعضای خانه های دوام برگزار شد.

منطقه۲۱

با اجرای طرح ۳۶۰ درجه، یک هزار و ۷۵ معضل منطقه ای در ۳ ناحیه شناسایی و ۹۱ درصد موارد شناسایی شده رفع شده است.

منطقه۲۲

عملیات ترمیم جداول بتنی فرسوده و شکسته معابر و خیابان‌های شهرک چیتگر و ایران‌خودرو برای تسهیل و روان سازی‌های آب‌های سطحی، زیباسازی معابر شهری و تسهیل تردد عابران و وسایل نقلیه انجام شد.

کد خبر 881548
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha