آیدا پناهنده این روزها در تدارک ساخت سریالی با عنوان «جادوی سفید» است؛ سریالی که قرار است نیمه دوم!؟ جلوی دوربین برود. این مینی‌سریال در ۸ قسمت تولید شده و سازندگانش قصد دارند نسخه سینمایی آن را هم بسازند.

در انتهای شب

همشهری آنلاین: آیدا پناهنده سال ۱۳۹۳نخستین فیلم بلند خود با نام «ناهید» را به تهیه‌کنندگی بیژن امکانیان ساخت. «اسرافیل»، «تی‌تی» و «زاوالا» از دیگر فیلم‌های این کارگردان است. اولین سریالش در شبکه نمایش خانگی «در انتهای شب» بود و به‌نظر «جادوی سفید» دومین سریال پناهنده برای شبکه نمایش خانگی است.
• آیدا پناهنده بعد از ساخت «در انتهای شب» بیشتر شناخته شد؛ سریالی که مخاطبان زیادی داشت. این کارگردان در تدارک سریال جدیدش است؛ «جادوی سفید» که برخی از دکورهای آن ساخته شده و در مرحله پیش‌تولید قرار دارد.
• سازندگان این سریال پیش‌بینی کرده‌اند با توجه به شروع کار، سریال نیمه دوم سال؟؟ جلوی دوربین می‌رود. روایت این داستان در دوره قاجار بوده و به همین دلیل برخی دکورها ساخته شده است. داستان سریال به سال ۱۲۵۰ برمی‌گردد و گویا چهار دهه را در بر می‌گیرد. همچنین عنوان شده که برخی از لوکیشن‌ها در شهر شیراز بوده و مورد بازبینی سازندگان سریال قرار گرفته است.
• این کارگردان ۴۴ساله بعد از سریال «در انتهای شب» این بار هم به سراغ پارسا پیروزفر رفته، این بازیگر شناخته شده در کنار بازیگرانی چون علی شادمان، ندا جبرائیلی و پردیس پورعابدینی بازی خواهد کرد. پیروزفر سومین همکاری خود را بعد از سریال اخیر پناهنده و همچنین فیلم سینمایی «تی‌تی» خواهد داشت. تهیه‌کننده این سریال هم مانند «در انتهای شب» محمد یمینی است.
• این کارگردان قصد دارد این سریال تاریخی را در ۸ قسمت بسازد و البته گفته شده، تصمیم بر این است که نسخه سینمایی «جادوی سفید» هم ساخته شود. هنوز مشخص نیست کدام پلتفرم پخش این سریال را برعهده دارد.

کد خبر 881606
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha