مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸
۱ نفر

خیابان هایی که چراغانی شده اند، عروس و دامادی که در مقابل مسجد الاقصی عکس یادگاری می گیرند و در سرزمین ها قدم می زنند. کاروانی که همراهی شان می کنند و.... چند سکان از روایت کوتاه از برنامه سرزمین تمدن هاست که این روزها توجه گردشگران جلب کرده است.

سرزمین تمدن ها

به گزارش همشهری آنلاین - عروسی در کنار مسجد الاقصی، مسابقه هایی برای کودکان و نوجوانان، کنسرت های شاد و... و. بخشی از برنامه هاست که از جمعه این هفته در سرزمین تمدن های برج میلاد تهران اجرا می شود و همه مردم می توانند در آن شرکت داشته باشند. مرحله نخست «پروژه سرزمین تمدن‌ها» در قالب دکور تاریخی، آئین، تاریخ، آداب و رسوم و نمادهای کشورهای حوزه مقاومت فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن و ایران، در ماه محرم و صفر و در پارکینگ شماره ۳ برج میلاد و در میان استقبال گسترده شهروندان، مقامات، سفرا و گردشگران داخلی و خارجی افتتاح شد. حالا دومین مرحله از آن شروع شده است. عباس حیدری، مدیرعامل برج میلاد می گوید: در این دوره از ویژه برنامه سرزمین تمدن ها رویکرد برنامه های شاد و مفرح خواهد بود.

این سرزمین در فضای باز با گستره ۱۵هزار مترمربع شکل گرفته و به گفته حیدری در فاز دوم اجرای سرزمین تمدن ها تغییر محتوای تله تئاترهای میدانی با موضوعات شاد و مفرح همچون عروسی در کنار مسجد الاقصی، معرفی آیین های شاد کشورهای حوزه مقاومت و همچنین اجرای کنسرت های شاد را برای گردشگران و مخاطبان در نظر گفته اند.

این مراسم تا ۶ مهر ماه ادامه دارد و هر شب ساعت ۲۱ "میلاد هارونی " و "مجال" از خوانندگان با استعداد و جدید کشور هم برای مخاطبان خود در سرزمین تمدن ها اجرای ویژه خواهند داشت. همچنین برای کودکانی که به همراه خانواده هایشان از سرزمین بازدید می کنند برنامه های شاد و کودکانه در نظر گرفته شده است که علاقه مندان می توانند از این برنامه ها در آخرین روزهای تابستان نهایت استفاده را داشته باشند.

عروس و داماد ایرانی کنار مسجد الاقصی!+ تصاویر

عروس و داماد ایرانی کنار مسجد الاقصی!+ تصاویر

کد خبر 881689
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha