دو بازار داخلی و مونتاژی از ابتدای معاملات امروز با روند نوسانی شروع به کار کرده‌اند، اما همچنان تعدادی از محصولات به اغما رفته و به انتظار نشسته‌اند.

بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز دوشنبه‌ ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ روند مشخصی ندارد. داده‌های اعلامی نشان می‌دهند از ابتدای هفته تا لحظه کنونی بازار ملتهب بوده و روند ثابت نداشته است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی طبق داده‌های اعلامی نوسانی گزارش می‌شود.

پژو پارس از سدان‌های پرطرفدار و با شتاب شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود. خودروی مذکور امروز ۱۰ میلیون تومان گران شد و به روند نوسانی خود ادامه داد. این خودرو پس از افزایش قیمت به نرخ ۶۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

دنا پلاس (۶ سرعته) با مدل ۱۴۰۳ از محصولات داخلی ایران خودرو با افت پنج میلیون تومانی به کانال ۷۹۰ مییون تومانی برگشت.

خودروی سهند S که به تازگی راهی بازار شده است امروز با افت چهار میلیون تومانی به قیمت ۴۹۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین G (سانروف) در شمار محصولات رده‌بالای سایپا، با رشد پنج میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته به قیمت ۷۱۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

افت و خیز قیمت در بازار خودروهای مونتاژی؛ این خودرو پرطرفدار ایران خودرو ۱۰ میلیون تومان گران شد |جدول قیمت ها

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی در اغلب محصولات با افت و خیز مواجه شد.

X۵۵ پرو در دسته محصولات مونتاژی مدیران خودرو محسوب می‌شود که با صعود چشمگیر ۵۰ میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته به قیمت یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان تحویل متقاضی می‌شود.

کی‌ام‌سی T۹ رده‌ای بالاتر از کی‌ام‌سی‌ T۸ قرار گرفته که ۱۵ میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت دو میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان در بازار به فروش‌ می‌رسد.

پیکاپ G۹ از پرآشن و قدرتمندترین خودروی بهمن موتور محسوب می‌شود که با افت ۷۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

لاماری ایما با افت هشت میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

افت و خیز قیمت در بازار خودروهای مونتاژی؛ این خودرو پرطرفدار ایران خودرو ۱۰ میلیون تومان گران شد |جدول قیمت ها

کد خبر 881837

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha