مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴
۱ نفر

مردی با زندانی کردن زن سالخورده در خانه اش، نقشه تصاحب اموالش را کشید اما در نهایت دستگیر شد.

متهم

همشهری آنلاین - حوادث: چندی قبل مردی به اداره پلیس رفت و خبر از ناپدید شدن خواهرش داد.

وی گفت: خواهرم به نام گوهر به تنهایی در خانه‌اش زندگی می‌کرد و فرزندانش در خارج از کشور به سر می‌برند. او مبتلا به آلزایمر است و هر از گاهی به وی سر می‌زدم اما از مدتی قبل به طرز عجیبی ناپدید شده و خبری از او نیست. حالا هم احتمال می دهم وی را ربوده باشند، چون خانه اش بهم ریخته و اموال قیمتی‌اش به سرقت رفته است.

پس از اظهارات این مرد، ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند و با بررسی دوربین های مداربسته ساختمان متوجه شدند مردی آشنا به همراه زنی وارد خانه گوهر شده و او را با خود برده اند.

مرد آشنا، مهدی نام داشت که برای انجام کارهای زن تنها، به خانه وی رفت و آمد داشت. ماموران راهی خانه وی شدند و هر چند او مدعی بود که از زن گمشده خبر ندارد اما در جریان بازرسی خانه‌اش این زن که در یکی از اتاق ها حبس شده بود، پیدا شد.

زن سالخورده به دلیل اینکه از آلزایمر رنج می برد قادر به صحبت کردن نیز نبود. فقط گاهی کلمه بانک را تکرار می کرد که ماموران راهی بانک شدند و دریافتند که مرد گروگانگیر، زن تنها را با خود به بانک برده تا حسابش را خالی کند اما موفق نشده است. اما ماجرا به اینجا ختم نمی شد چرا که زود مشخص شد مرد آشنا با سند سازی خانه چند میلیاردی زن سالخورده را به نام خودش زده است. مرد کلاهبردار اما مدعی بود خانه را از گوهر خریده است اما درباره گروگانگیری و زندانی کردن او، گفت: گوهر زن سالخورده همیشه در خانه تنها بود و خودش از من خواست تا وی را به خانه ام ببرم. من هم با کمک یکی از آشنایانم، گوهر را به خانه اش بردم تا سند خانه اش را به نام خودم بزنم. از سوی دیگر خودش از من خواست تا حساب بانکی اش را خالی کنم.

این مرد پس از اعترافات عجیب و تناقض گویی، ‌بازداشت شد و تحقیقات از وی و بازداشت همدستش همچنان ادامه دارد.

کد خبر 882005

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha