ستارگان زیادی در دنیای فوتبال سال آخر قراردادشان را سپری می‌کنند و باید دید در ادامه چه سرنوشتی خواهند داشت.

الکساندر ترنت آرنولد

به گزارش همشهری‌آنلاین، پیش از کنفرانس مطبوعاتی دیدار لیورپول و ناتینگهام که به نخستین شکست قرمزها در دوران پساکلوپ منجر شد، از سرمربی هلندی این تیم پرسیدند که آیا نگران پایان قرارداد ستارگان این تیم در تابستان آینده است یا خیر. اسلات گفته بود که از این پرسش‌های تکراری خسته شده اما سرمربی لیورپول باید نگران از دست دادن محمد صلاح، ویرجیل، آرنولد و دیگران باشد. صلاح چندی پیش ضمن گلایه از مدیریت باشگاه که هنوز برای تمدید قرارداد پا پیش نگذاشته، اعلام کرد که فصل آینده در این باشگاه نخواهد ماند. او به‌احتمال زیاد به عربستان خواهد رفت؛ جایی که مدتی است انتظارش را می‌کشند. در مورد الکساندر ترنت آرنولد که دیگر همه می‌دانند این بازیکن قرار است در تابستان آینده، جانشین کارواخال در رئال‌مادرید شود. او و آلفونسو دیویس از بایرن‌مونیخ، ۲خرید رایگان رئال برای پست دفاع چپ و راست خواهند بود. بیاییم مرور کنیم چه ستارگان بزرگی در تابستان آینده آزاد خواهند شد. ستاره‌های دیگری هم هستند؛ سون، مسی، نیمار، دی‌بروینه، کیمیش و خیلی‌های دیگر که آنها را به‌ترتیب از لحاظ ارزش کنونی‌شان در ترانسفرمارکت بررسی می‌کنیم.

رئال مادرید مقصد جدید! | ستاره لیورپول و بایرن مونیخ در انتظار آزادی!

برخی بازیکنان دیگر که کمتر یا بیشتر شناخته شده‌اند اما ارزش فعلی‌شان کمتر از بازیکنان فوق است؛ کریستیانو رونالدو (النصر)، کارواخال و مودریچ (رئال‌مادرید)، کالابریا (میلان)، پاشالیچ (آتالانتا)، رگیلون (تاتنهام)، الکس مرت و سارابیا (ناپولی)، سمدو (ولوز)، آماد دیالو، لیندلوف و هری مگوایر (منچستریونایتد)، مارکو وراتی (العربی قطر)، رایان چرکی و لاکازت (لیون)، بوسکالی (آیندهوون)، آنخل گومس (لیل)، ‌شان لانگ‌استف (نیوکاسل)، کالورت لوین (اورتون)، اریک دایر (بایرن‌مونیخ)، جورجینیو (آرسنال)، کوکه (اتلتیکو)، دنیلو (یوونتوس)، حکیم زیاش (گالاتاسرای)، آداما ترائوره (فولام).

برخی نظیر کارواخال و احتمالا مسی و رونالدو قراردادشان را تمدید می‌کنند. باشگاه‌های برخی از این بازیکنان از پایان قرارداد آنها خوشحال می‌شوند. اتمام قرارداد، یک امتیاز برای بازیکنان محسوب می‌شود اما نه همه آنها. عده‌ای ممکن است نتوانند باشگاهی برای خود پیدا کنند. داوید دخه‌آ یک ‌سال تمام بیکار بود تا اینکه به فیورنتینا پیوست. او بازیکن ناشناخته‌ای نبود و در همان سال آخر حضورش در منچستریونایتد هم دستکش بهترین دروازه‌بان فصل را برده بود. همین حالا تعدادی از ستارگان مهم هنوز بدون تیم هستند. به‌طور مثال، ربیو که قراردادش را با یوونتوس به پایان رسانده، نتوانسته تیمی برای خودش دست‌وپا کند. البته دیروز خبر رسید که او و مادرش با مارسی بر سر قراردادی ۲‌ساله به توافق رسیده‌اند. این در حالی است که ربیو چند سال پیش گفته بود هرگز به مارسی که دشمن پاری‌سن‌ژرمن است نخواهد رفت. ۲‌ملی‌پوش ایرانی به نام جهانبخش و سامان قدوس هم همین شرایط را دارند. از بازیکنان دیگر از این دست می‌توان به این افراد اشاره کرد؛ آنتونی مارسیال، ویسام بن‌یدر، ژول ماتیپ، دله الی، سرژ اوریه، پیانیچ و سرخیو راموس.

کد خبر 882185
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha