رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز و پس از نواخته شدن زنگ پایان جلسه صحن علنی مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس حاضر شد.

پزشکیان در مجلس

به گزارش همشهری‌آنلاین، مسعود پزشکیان پیش از پایان جلسه علنی امروز سه‌شنبه - ۲۷ شهریورماه - مجلس شورای اسلامی، همراه با محمدباقر قالیباف وارد صحن علنی مجلس شد.

در ادامه زنگ پایان نشست علنی مجلس توسط علی نیکزاد نایب رئیس مجلس به صدا درآمد و جلسه غیرعلنی مجلس با حضور رئیس جمهور آغاز شد.

علت حضور رئیس‌جمهور در مجلس چیست؟

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که بعد از پایان جلسه علنی، رئیس جمهور در محل برگزاری جلسات علنی مجلس حضور پیدا کرد.

احمد نادری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از نواخته شده زنگ پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، آقای پزشکیان در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد و قرار است در این جلسه تعدادی از نمایندگان درباره مسائل کشور صحبت کرده و رئیس‌جمهور هم حرف آن‌ها را شنیده و به گفت‌وگو بپردازند.

محمد رشیدی عضو دیگر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی هم گفت که محور این نشست درباره مسائل اقتصادی و معیشتی و مهم‌ترین مسائل کشور است.

روح‌الله متفکرآزاد عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی هم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حضور رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی بدون دعوت قبلی بوده آقای پزشکیان برای دید و بازدید با نمایندگان در هفته وحدت به مجلس آمده است.

کد خبر 882194
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha