بازیکن پیشین باشگاه پرسپولیس از قضاوت داور اردنی در بازی دیشب پرسپولیس ناراضی بود و گفت: داور بازی پنالتی عجیبی برای الاهلی گرفت و نمی‌دانم قضاوت او به نفع عربستان عمدی یا سهوی بود.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، سهراب انتظاری، مهاجم پیشین پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص دیدار پرسپولیس با الاهلی عربستان در هفته نخست رقابت‌های لیگ نخبگان که با شکست شاگردان گاریدو همراه بود، اظهار کرد: همیشه شروع تورنمنت‌های ویژه از جمله آسیا شرایط ویژه‌ای وجود دارد و اولین بازی لیگ نخبگان اینکه مهمان باشید کار را سخت می‌کند. در ۵ دقیقه اول بازی به پرسپولیس شوک وارد شد و متاسفانه گل خورد ولی در ادامه روند بازی را خوب جلو برد و خود را پیدا کرد. در مجموع بازیکنان عالی بودند و اگر موقعیت‌هایمان تبدیل به گل می‌شد، می توانستیم الاهلی را در عربستان ببریم.

او افزود: از بازیکنان تشکر می‌کنم و از دید من عالی بازی کردند ولی روز گل زدن پرسپولیس نبود. موقعیت‌های خوبی داشتیم و بازیکنان زحمات خود را کشیدند. امیدوارم در بازی‌های آینده نتیجه خوبی بگیرند.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد بازیکنان جدید و خارجی این تیم گفت: میلاد محمدی بازیکن با کیفیتی است و دیشب هم عالی بود. از دروازه‌بان پرسپولیس تشکر می‌کنم و فکر می‌کنم بعد از پنالتی عجیب و غریبی که برای الاهلی گرفته شد با هنرنمایی عالی خود توانست پنالتی را بگیرد و تیم را در شرایط بازی نگه دارد. ایوب العملود هم بازیکن خوبی است و کیفیتش بالاتر از این حرف‌هاست و اگر با تیم هماهنگ‌تر شود، فکر می‌کنم شایستگی بیشتری دارد و بهتر از او می‌توان استفاده کرد. لوکاس ژوائو مهاجم جدید پرسپولیس تازه به تیم اضافه شده و نمی‌توان فعلا در مورد او نظر داد. او بازیکن خوبی است و امیدوارم هر چه سریع‌تر با بازیکنان هماهنگ شود. اوستون اورونوف فوتبالیست بی نظیری است و دیشب در بازی برابر الاهلی خیلی تلاش کرد که تیم را به گل برساند ولی متاسفانه بخت با پرسپولیس یار نبود.

انتظاری در مورد مقایسه ورزشگاه‌های ایران از جمله ورزشگاه شهر قدس که نمایندگان ایران در آن میزبانی می‌کنند با ورزشگاه‌های خارج از کشور مثل عربستان عنوان کرد: کیفیت بالای ورزشگاه و چمن آن خیلی می‌تواند در روند بازی تاثیرگذار باشد. بازیکنان پرسپولیس توانستند در یک زمین خوب کیفیت بالای خود را نشان دهند. استادیوم و کیفیت زمین عربستان عالی بود. زمین‌های ایران افتضاح است و باید بگویم شرایط خوب نیست و برای ایران این خوب نیست که زیرساخت نداشته باشد.

او ادامه داد: چرا دو تیم بزرگ پرسپولیس و استقلال نباید دو زمین خوب داشته باشند و در شهر قدس بازی کنند؟ سوال اینجاست که چرا باید الان به فکر آزادی باشند؟ با این وضعیت شخصیت کشور پایین می‌آید. تیم الغرافه یک روز قبل از بازی برای تمرین به زمین شهر قدس رفت و شاهد قطع برق و برق گرفتگی بودیم، نمی دانم چطور این موضوع را می‌خواهند توجیه کنند. جای تاسف دارد و با این شرایط آبروی ایران می‌رود و امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد و بتوانیم میزبانی خوبی داشته باشیم.

مهاجم پیشین پرسپولیس در مورد داوری هم گفت: نمی‌دانم قضاوت داور اردنی عمدی یا سهوی بود و داور بازی دیشب قضاوت عجیبی داشت و پنالتی عجیبی برای الاهلی گرفت. فکر می‌کنم نفوذ عرب‌ها در AFC اینطور مواقع به کارشان می‌آید. عربستانی‌ها هزینه زیادی می‌کنند و وقتی بازی در عربستان است، باید به این فکر کرد که جدا از مبارزه با تیم حریف، باید با داور هم مبارزه کرد.

کد خبر 882246
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha