یک جلسه عمومی دیگر درباره‌ مشاهدات یوفوها در کنگره آمریکا ظرف چند هفته‌ آینده برگزار خواهد شد. این خبر را یکی از اعضای ارشد کمیته خدمات نظامی سنا اعلام کرد.

بشقاب پرنده

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از دیلی‌میل، تحقیق در کنگره درحالی انجام می‌شود که بسیاری از شهروندان آمریکایی نیز گزارش‌هایی از مشاهده‌ی یوفوها ارائه داده‌اند.

چند روز پیش، شاهدانی فیلمی از آنچه یکی از آنها یک یوفوی "بسیار بزرگ" با "تعداد زیادی چراغ چشمک‌زن و چرخان" توصیف کرده بود، در حدود ۱۰۰ کیلومتری یک پایگاه تسلیحات هسته‌ای نیروی هوایی ایالات متحده ضبط کردند.

این یوفو از شهر چوتو، مونتانا و در فاصله یک ساعت رانندگی به سمت شمال غربی پایگاه نیروی هوایی مالمستروم که یکی از مراکز معروف مشاهده یوفو است، فیلمبرداری شده است.

یکی از شاهدان این ماجرا می‌گوید: «این یوفو که عمدتاً با چراغ نارنجی/قرمز چرخانی در قسمت پایین دیده می‌شد، از یک خط سفید براق به این شکل تغییر کرد.» او تاکید کرد که این یکی از قطارهای ماهواره‌ای استارلینک ایلان ماسک که معمولا با سفینه‌های بیگانه اشتباه گرفته می‌شوند، نبوده است.

بیشتر بخوانید:

او تأکید کرد: «من با ویدیوهای استارلینک آشنا هستم. وقتی داشتیم به این جسم نگاه می‌کردیم، کاملاً مشخص بود که چراغ‌ها در اطراف بدنه یک سفینه بزرگ بودند. شما نمی‌توانستید بین چراغ‌ها را ببینید؛ پشت آنها تاریکی جامدی بود. برداشت ما این بود که ما یک شکل دیسکی از کنار می‌دیدیم.»

کد خبر 882251

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فضا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha