اکران خصوصی سریال «بازنده» با حضور بازیگران و عوامل سریال، عصر دوشنبه در سالن کوشک هنر و با حضور جمعی از خبرنگاران و منتقدان سینمایی برگزار شد.

بازنده

به گزارش همشهری آنلاین، ‌ در این مراسم امین حسین پور(کارگردان)، ‌ علیرضا کمالی، صابر ابر، ‌ صدف اسپهبدی، ‌ نیما شعبان نژاد، پردیس پورعادینی و آرش ظلی پور حضور داشتند.«بازنده» یک مینی سریال جنایی معمایی است که به زودی از شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

امین حسین‌پور نویسنده و کارگردان این سریال است که پیش‌تر هم سریال کوتاه درمانگر را در ژانری جنایی و رازآلود برای شبکه نمایش خانگی ساخته و بازنده دومین تجربه او در این ژانر محسوب می‌شود. این سریال اولین بار قرار بود تابستان گذشته منتشر شود که این اتفاق رخ نداد. دی ماه گذشته هم اعلام شد این سریال در مرحله تدوین قرار دارد و در بهمن ماه از یک پلتفرم نمایش فیلم و سریال منتشر می‌شود. اما این بار هم بازنده به پخش نرسید و توضیحی هم در باره علت منتشر نشدن آن نه از سوی پلتفرم پخش‌کننده و نه سازندگان ارائه نشد. اما حالا اعلام شده این سریال از روز ۳۰ شهریور در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

داستان چیست؟

آنطور که گفته شده به دلیل ژانر معمایی و جنایی سریال، سازندگان آن اطلاعات چندانی در باره داستان سریال منتشر نکرده‌اند. اما به طور خلاصه گفته شده در باره کارآگاه کیانی است که درگیر پرونده‌ای پیچیده می‌شود و رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می‌کند.

بازیگران

بازنده با یک تیم از بازیگران شناخته شده سعی در جذب مخاطب دارد. علیرضا کمالی که با سریال پوست شیر و در نقش یک خلافکار با مرام که برای کمک به دوستش همه کار می‌کند، طرفداران زیادی پیدا کرد، این جا در یک نقش اول، نقش کارآگاه کیانی را بازی می‌کند. سارا بهرامی‌ که پیش از این هم در مینی سریال قبلی همین کارگردان، درمانگر، بازی کرده بود، ‌ در این سریال هم حضور دارد. به علاوه صدف اسپهبدی، رویا جاوید نیا، محمد علی محمدی و مهدی رکنی دیگر بازیگران این سریال هستند. اما نکته جلب حضور پیمان قاسم خانی در سریال است. قاسم خانی آخرین بار سال ۹۹ در فیلم چپ راست ساخته حامد محمدی بازی کرده و حضورش در بازنده کنجکاوی برانگیز است.

کد خبر 882279
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha