چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۰
۱ نفر

پس از بیش از سه ماه آزمایش بتا، نسخه اصلی iOS ۱۸ روز دوشنبه، ۱۶ سپتامبر به طور گسترده برای عموم کاربران آیفون منتشر شد. در این به روزرسانی جدید قابلیت های شگفت انگیزی قرار گرفته است.

آی او اس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مک رومرز، iOS ۱۸ به شما امکان می‌دهد نمادهای برنامه‌ها را در هر نقطه از صفحه اصلی قرار دهید و گزینه‌های سفارشی‌سازی جدید با عنوان «تاریک» و «رنگ‌آمیزی شده» برای رنگ‌آمیزی مجدد نمادهای برنامه‌ها وجود دارد. همچنین می توانید نمادهای برنامه را طوری تنظیم کنید که بزرگتر به نظر برسند.

مرکز کنترل در iOS ۱۸ دوباره طراحی شده است. مانند صفحه اصلی، اکنون مرکز کنترل قابل تنظیم تر است و به شما امکان می دهد کنترل ها را در چندین صفحه تنظیم مجدد کنید. به راحتی می توانید کنترل های بیشتری را از گالری کنترل های جدید اضافه کنید.

iMessage طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های جدید را در iOS ۱۸ دریافت کرد، از جمله توانایی استفاده از هر شکلک به‌عنوان واکنش Tapback، جلوه‌های متنی مانند «Shake» و «Explode»، امکان زمان‌بندی پیام‌ها برای ارسال.

اپل می‌گوید اپلیکیشن Photos بزرگترین طراحی مجدد خود را در iOS ۱۸ دریافت کرده است و حذف تب‌ها به نفع طرح‌بندی همه‌چیز در یک قالب کنار رفته اند. این تغییرات بحث‌برانگیز بوده و باعث شد اپل در طول دوره آزمایش iOS ۱۸ طراحی اپلیکیشن را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید:

iOS ۱۸ توانایی قفل کردن هر برنامه ای را در پشت تشخیص چهره و تشخیص اثر انگشت یا رمز عبور آیفون برای حفظ حریم خصوصی و اهداف امنیتی معرفی می کند. علاوه بر این، اکنون می توانید یک برنامه را مخفی کنید، که آن را به پوشه برنامه های مخفی که قفل است منتقل می کند.

iOS ۱۸ شامل یک برنامه رمز عبور کاملاً جدید است که بسیاری از ویژگی‌هایی را که قبلاً از طریق iCloud Keychain در برنامه تنظیمات در دسترس بودند، نشان می‌دهد. این برنامه مدیریت رمزهای عبور، کلیدهای عبور، کدهای احراز هویت دو مرحله ای و موارد دیگر را آسان تر می کند.

کد خبر 882292

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha