اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال تراکتور ایران گفت: بازیکنان تراکتور بسیار با انگیزه هستند و انتظار بازی خیلی خوبی مقابل الوکره را دارم.

اسکوچیچ

به گزارش همشهری آنلاین؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال تراکتور ایران امروز سه‌شنبه در نشست خبری قبل از بازی با الوکره قطر، اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که دور جدید مسابقات آسیایی آغاز می‌شود. فردا مقابل الوکره در رقابت‌های آسیایی بازی داریم. آنان تیم خوب و منظمی هستند. ما هم تیم کاملی در اختیار داریم و بازیکنان با انگیزه هستند. انتظار بازی خوبی داریم.

سرمربی تراکتور در خصوص شناختش از تیم رقیب، بیان کرد: الوکره در خط حمله بسیار خطرناک است. آنان هر موقع اراده کنند، می‌توانند خطرساز شوند. آنالیز کامل از رقیب را نمی‌توانم در این جلسه بگویم. تحلیل‌های خوبی انجام داده‌ایم و نقاط ضعف و قوت آنان را می‌دانیم.

اسکوچیچ در خصوص شروع خوب تراکتور و الوکره در لیگ و شکست هر دو تیم در دیدار پایانی و تأثیر آن در بازی فردا، گفت: فکر نمی‌کنم اینطور باشد. فوتبال حافظه ندارد و تمرکز تیم من در زمان حال و آینده است. بازی آخر گل عجیبی دریافت کردیم و نتیجه خوب نبود. اما مطمئن هستم فردا بازی خوبی انجام می‌دهیم. نحوه بازی ما در دیدارهای گذشته برای من قابل قبول است.

وی ادامه داد: تورنمنت جدیدی را شروع می‌کنیم و می‌دانم فوتبال خوبی به نمایش خواهیم گذاشت و امیدوارم نتایج خوبی هم کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص هدف تراکتور در رقابت‌های آسیایی، بیان کرد: حداکثر انتظار را از تراکتور دارم. می‌دانم رقبای سختی داریم و می‌خواهیم فردا پیروز شویم و چشم به مراحل بعدی این مسابقات داریم.

وی در رابطه با شباهت‌های مکتب فوتبال اسپانیا و کرواسی، گفت: من سابقه بازی در اسپانیا را دارم. درک من از فوتبال شبیه مربیان اسپانیایی است. سعی می‌کنم با مربیان اسپانیایی در ارتباط باشم و شباهت زیادی بین فوتبال دو کشور وجود دارد. مربی الوکره اهل شهر لاس پالماس بوده و من هم سال‌ها در آنجا بازی کرده‌ام. می‌دانم مربیان آنجا برای ارایه فوتبال جذاب می‌آیند.

اسکوچیچ در خصوص خریدهای این فصل تراکتور، اظهار داشت: بازیکنان و کادرفنی جدیدی از دو ماه گذشته روی کار آمده است. بازیکنان خارجی از کرواسی و آلبانی آمده‌اند. تقویت تیم مختص رقابت‌های آسیایی نیست و می‌خواهیم در تمامی بازی‌ها با قدرت کار کنیم. همچنین بازیکنان خوبی از پرسپولیس آمده‌اند که نقش بسیاری در تقویت و استحکام تیم من داشتند.

دیدار تیم‌های الوکره قطر و تراکتور فردا چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 882322
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Masod IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    16 1
    به امید برد تراکتور آرزوی موفقیت به نمایندگان فوتبال وطنم
  • محمد IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    6 14
    با سلام این مربی تیم تراکتور را نابود میکند یه مدت دیگه اخراج میشه حالا بنشینید و نگاه کنید