درباب دیدار رهبری با قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی هم باید گفت که حقیقتاً این دیدارها در شرایطی صمیمی و دوستانه برگزار می شود. اتمسفر این قبیل دیدارها به گونه ای است که از ورزشکاران تا مربیان و مدیران ورزشی در این مراسمات حضور پیدا می‌کنند و حرف دل‌شان را بی‌واسطه بیان می‌کنند.

هادی ساعی

به گزارش همشهری آنلاین، هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو: در رویدادها و مسابقات مهم ورزشی وقتی ورزشکاران ایرانی موفقیتی کسب می‌کنند و در زمینه ورزش اتفافات خوبی برای کشور رقم می خورد، معمولاً مقام معظم رهبری، پیام تبریک و قدردانی نسبت به تلاش‌ها و موفقیت ورزشکاران ما صادر می‌کنند که این موضوع به شدت روی انگیزه و روحیه این قهرمانان تأثیر مثبت می‌گذارد. اینکه ورزشکاران ما دریابند که از نظر و دید بالاترین مقام کشور به دور نیستند و مورد توجه قرار می‌گیرند انگیزه آنان را برای آینده مضاعف خواهد کرد.

درباب دیدار رهبری با قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی هم باید گفت که حقیقتاً این دیدارها در شرایطی صمیمی و دوستانه برگزار می شود. اتمسفر این قبیل دیدارها به گونه ای است که از ورزشکاران تا مربیان و مدیران ورزشی در این مراسمات حضور پیدا می‌کنند و حرف دل‌شان را بی‌واسطه بیان می‌کنند و از دغدغه‌های خود سخن می گویند.

در دیدار روز گذشته هم سه تن از قهرمانان ایران در مسابقات 2024 فرانسه در محضر رهبر معظم انقلاب به ایراد نطق پرداختند. «آرین سلیمی» قهرمان تکواندو از المپیکی‌ها، «ساره جوانمردی»، قهرمان تیراندازی و «روح‌الله رستمی»، قهرمان وزنه‌برداری از نمایندگان پارالمپیک به صورت مستقیم با رهبری صحبت کردند. این فرصت مهم و ارزشمندی است تا ورزشکاران درخواست‌ها و دغدغه‌های خود که معمولا معقول است را مطرح کنند و پاسخ بشنوند.

نکته مهم دیگر آن است که ما شاهد یک قدردانی دوطرفه هستیم. یعنی هم ورزشکاران و قهرمانان از مقام معظم رهبری قدردانی و تشکر می‌کنند و هم رهبری از ورزشکاران و مربیان و مدیران ورزشی بابت افتخارآفرینی‌هایشان در میادین و کسب موفقیت برای کشور قدردان هستند. این امر نشان می‌دهد که مقوله ورزش تا چه حد برای ایشان جزو موضوعات مهم و اولویت‌دار است. رهبری همواره نظارت و دقت بر موضوع ورزش دارند و حتی در این راستا بعضا نکاتی را گوشزد می‌کنند که ما هم به آن توصیه ها و ملاحظات توجه و التفات داریم.

نکته اینکه گاهی ورزشکاران حاضر در این دیدارهای صمیمانه، از سوی برخی معاندان و فعالان ضدوطنی مورد هجمه و تخریب قرار می گیرند. اما واقعیت این است که آب در هاون می کوبند. به این مفهوم که ورزشکاران ما به تلاش‌های خود برای تحقق اهدافشان ادامه می‌دهند و به این امور اعتنایی ندارند.

این افراد کسانی هستند که دل در گرو وطن ندارند و احساس تعلقی به ایران نمی‌کنند. کسی که عشق و علاقه نسبت به وطنش داشته باشد قضاوت‌های ناصواب، دور از انصاف و مغشوش از قهرمانان کشورش نخواهد داشت. در هر کشوری مردم حامی قهرمانان و افتخار آفرینان آن کشور هستند و درصد بسیار زیادی از مردم عزیز ایران قدردان زحمات ورزشکاران هستند و از آن ها حمایت می‌کنند که همین قدرشناسی برای ورزشکاران ما کافی است.

کد خبر 882436

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha