در روزهای گذشته فیلمی از فرود زیبای ایرباس ۳۳۰ هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه لندن منتشر شده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

ایرباس

به گزارش همشهری آنلاین تصاویر فرود زیبای ایرباس ۳۳۰ هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه هیثرو لندن توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است؛ جالب است بدانید خط پروازی تهران - لندن بیش از نیم قرن سابقه دارد.

نخستین پرواز ایران ایر در مسیر تهران - لندن در سال ۱۳۴۷ با یک فروند بویینگ ۷۲۷ انجام شده است. پروازهای تهران - لندن یکی از قدیمی‌ترین مسیرهای هوایی است که حتی با وجود قطع روابط دیپلماتیک ایران - انگلستان در رخدادهای سال ۱۳۹۰ هیچگاه قطع نشد و همواره توسط ایران‌ایر یا بریتیش ایرویز برقرار بوده است

پس از انتشار برخی مطالب درباره تحریم جدید ایران ایر، تصاویری از پروازهای هواپیمایی ایران ایر در فضای مجازی منتشر شد که به نظر می‌رسد برای نشان دادن کذب بودن این مطالب بوده است!

در همین راستا سخنگوی "هما" روز شنبه همین هفته اعلام کرد که هیچ گزارش رسمی از کشورهای فرانسه، انگلیس و آلمان به ایران‌ایر ارسال نشده است و انجام پروازهای طبق برنامه انجام می‌شوند.

حسام قربانعلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون گزارش رسمی از کشورهای فرانسه، انگلیس و آلمان به ایران‌ایر ارسال نشده است و پروازهای "هما"امروز و روزهای آینده نیز طبق برنامه انجام می‌شوند او ادامه داد: درصورتی که تغییری در انجام پروازهای "هما" به اروپا ایجاد شود حتماً به‌صورت رسمی اطلاع‌رسانی می‌شود.

سخنگوی ایران‌ایر اضافه کرد: در این زمینه مذاکراتی بین‌المللی صورت گرفته است و هیچ موضوع رسمی درباره تغییرات احتمالی پروازها به ما اعلام نشده‌ است. وی درباره مشکل پرواز امروز تهران -کلن "هما" در فرودگاه امام (ره)گفت: امروز در تابلو اعلام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز ایران‌ایر به کلن را لغو شده اعلام کردندکه با پیگیری‌ها از فرودگاه حضرت امام (ره)این مشکل رفع شد.

به گفته قربانعلی چند سایت معاند، پایگاه خبری خارجی و حتی داخلی در جهت تشویش اذهان عمومی و سو استفاده از فضای حاضر اقدام به انتشار این خبر کذب کردند.

کد خبر 882453

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha