به‌دنبال انتشار گزارش‌ها درباره تولید پیجرهای منفجرشده در لبنان، توسط شرکت تایوانی «گولد آپولو»، پلیس این جزیره دفتر این شرکت را در تایپه تفتیش کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، در پی انتشار گزارش‌ها مبنی بر تولید پیجرهای منفجرشده در لبنان توسط شرکت تایوانی «گولد آپولو»، پلیس تایوان دفتر این شرکت را در تایپه بازرسی کرد.

«گولد آپولو» مستقر که به تولید این پیجرها متهم شده است، با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد که پیجرهای مدل «AR-۹۲۴» را شرکت «BAC» می‌سازد و می‌فروشد. به ادعای این شرکت، «گولد آپولو فقط مجوز علامت تجاری را ارائه می‌دهد و هیچ دخالتی در طراحی یا ساخت این محصول ندارد.»

گولد آپولو در ادامه ضمن تأیید ارائه مجوز جهت درج علامت تجاری این شرکت روی پیجرهایی که در لبنان و سوریه منفجر شده است، مدعی شد که شرکتی دیگر در اروپا آن را تولید کرده است. به ادعای گولد آپولو پیجرهای مدل «AR-۹۲۴» را شرکت «BAC Consulting KFT» مستقر در بوداپست تولید کرده است.

در تصاویر ویدئویی، مدیرعامل این شرکت در حال ارائه توضیحات به بازرسان دیده می‌شود و پشت سر او، پوستری به چشم می‌خورد که روی آن مدل‌های پیجر ساخت این شرکت یا دارای نشان تجاری نقش بسته است.

براساس تازه‌ترین گزارش وزارت بهداشت لبنان در پی عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی و انفجار پیجرها تاکنون ۱۲ نفر شهید و بیش از چهار هزار نفر در این سلسله انفجارها مجروح شده‌اند که حال ۴۰۰ تن از آنها وخیم است.

کد خبر 882692
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha