همزمان‌ با خجسته‌ سالروز میلاد پیامبر اکرم و امام‌ جعفر صادق (ع)، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و مهمانان سی‌وهشتمین کنفرانس وحدت در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش همشهری آنلاین،‌ رئیس جمهور پزشکیان در دیدار مسئولان نظام، سفرا و مهمانان کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب گفت: ما اگر با هم وحدت داشته و در مقابل دشمنان ید واحد شویم اجازه نمی‌دهیم بیگانگان هر کاری که دلشان خواست انجام دهند.

 دکتر مسعود پزشکیان در دیدار مسئولان نظام، سفرا و مهمانان کشورهای اسلامی که امروز شنبه ۳۱ شهریور با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) در جریان است گفت: ما اگر با هم وحدت داشته و در مقابل دشمنان ید واحد شویم اجازه نمی‌دهیم بیگانگان هر کاری که دلشان خواست انجام دهند.

وی افزود: اگر گذشته از هر اختلافی که داریم در مقابل دشمنان ید واحد شویم هم جامعه و کشور خودمان را می توانیم آباد کنیم هم کشورهای مسلمان می توانند با عزت در سرزمینی که زندگی می کنند با همدیگر رابطه داشته باشند.

رئیس جمهور ادامه داد: در این صورت است که کشورهای اسلامی می توانند با همدیگر اقتصاد و فرهنگشان و دادوستد و امنیت‌شان را حفظ کنند و اجازه ندهند بیگانگان در اینجا هر کاری دلشان خواست بکنند.

کد خبر 883108

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 16
  • بشیر IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۱
    3 1
    اگر فتنه گران دور و برتان چنین اجازه آیی بدهند !!!!!
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۱
    4 1
    سلام خیلی حالیته دقیق میدونی چی بگی
  • بهروز IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۱
    0 2
    اگرقرارباشه هرکس که درجریان براندازی مشارکت داشته بعدا بیادوزیرومدیرکل واینها بشه فاتحه یدواحده ورویارویی با اسراییل را بخونیدجریان نفوذازهمینجاها شروع میشه یک نفوذی می تونه کاری بکنه که شایدیک لشگرنظامی نتونه انجام بده این چندروزلبنان واقدامات تروریستی موفق اسراییل کثیف نمونه اش.
  • IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    1 1
    درود وسلام بر پزشکیان ، باسواد ترین رئیس جمهور ایران . موفق وپیروز باشید