سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، سرخپوشان در دربی تهران نباید به تیم استقلال ضربه ایستگاهی بدهند، چرا که این تیم میانگین قدی بالایی دارد و می‌تواند روی ضربات ایستگاهی خطرناک باشد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، حمید استیلی، درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی برابر استقلال گفت: پرسپولیس قبل از بازی با آلومینیوم نمایش خوبی برابر فولاد و الاهلی عربستان داشت و به نظر می‌رسد که گاریدو شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کرده است و بازیکنان هم بیشتر با تفکرات او آشنا شده‌اند. پرسپولیس در بازی برابر آلومینیوم شادابی بازی مقابل الاهلی را نداشت و شاید خستگی بازیکنان و در پیش بودن دربی در این موضوع تأثیرگذار بود، ولی مهم این بود که سه امتیاز را گرفت تا با شرایطی خوب آماده بازی برابر استقلال شود.

وی راجع به برگزاری حساس‌ترین مسابقه فوتبال ایران در اراک تصریح کرد: نباید کار به اینجا می‌کشید که دو تیم مطرح ایران خارج از تهران این بازی مهم را برگزار کنند و مسئولان باید از مدت‌ها پیش به فکر برطرف کردن مشکلات بودند. هواداران دو تیم هم دوست داشتند شاهد بازی تیم محبوب‌شان در ورزشگاه آزادی باشند و قطعاً انجام این بازی در اراک در جذابیت و زیبایی این بازی تأثیر منفی می‌گذارد. متأسفانه استادیوم‌های ایران شرایط خوبی ندارند و ما باید از مهندسان خودمان که چمن‌های استادیوم‌های کشور عراق را در بهترین شرایط نگه داشته‌اند، نهایت استفاده را ببریم.

استیلی در پاسخ به این پرسش که شانس کدام تیم برای برد در دربی پیش رو بیشتر است، اظهار داشت: شانس هر دو تیم برای برد برابر است و می‌توان گفت که بازیکنان باتجربه نقش مهمی در سرنوشت این بازی خواهند داشت. در خیلی از بازی‌ها هم حساسیت مسابقه باعث شده است تا موقعیت‌های کمی نصیب دو تیم شود و تیمی برنده خواهد شد که از موفقیت‌ها نهایت بهره را ببرد. به‌عنوان مثال در پرسپولیس امید عالیشاه همیشه عملکرد درخشانی در دربی داشته است و این بازیکنان می‌توانند در نتیجه تأثیرگذار باشند.

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس در مورد اینکه آیا به موفقیت پرسپولیس با گاریدو در این فصل خوش‌بین است، خاطر نشان کرد: گاریدو یک مربی رزومه‌دار و باتجربه است و بازیکنان هم از عملکرد او تعریف کرده‌اند. من با افشین پیروانی هم که صحبت می‌کردم از این مربی تعریف کرد. امیدوارم گاریدو در پرسپولیس موفق باشد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت فعلی استقلال، گفت: استقلال در این فصل بازیکنان خوبی را جذب و نکونام هم نسبت به فصل گذشته شناخت بیشتری از تیمش پیدا کرده است. هر چند استقلال در لیگ امسال هنوز نتایج دلخواهش را نگرفته است، ولی آنها تیم خوبی هستند. پرسپولیس نباید به استقلال ضربه ایستگاهی بدهد، چون تیم حریف میانگین قدی بالایی دارد و می‌تواند روی ضربات ایستگاهی خطرناک باشد.

استیلی در پایان با اشاره به استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران اظهار داشت: مسئله‌ای که می‌خواهم درباره‌اش صحبت کنم، بحث VAR است. الان می‌بینیم که داوران هر چه VAR‌ می‌گوید قبول می‌کنند و انگار خودشان نمی‌خواهند در تصمیمات مهم نقش داشته باشند. گویا اجرای این تکنولوژی در ایران با همه جای دنیا فرق دارد، ولی قرار نیست داوران ما خیال کنند هر چه اتاق VAR می‌گوید، درست است. داوران هم باید در تصمیم‌گیری محکم‌تر نظر بدهند.

کد خبر 883378
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    28 24
    استقوار الان با وار هر تیمی را به زانو میکشد باهمین خاطر استقلال را استقوار میگن باید ۵۰درصد مواظب وار باشید تا استق
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
      34 25
      پیروزی هم بدون وار قهرمان فیک جامهای آفسایدیست
  • دوستاره آسیایی IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    22 29
    پیسپولیس آفسایدی دربی رو می بازه واستیلی جایگزین گاری میشه🤣🍅😁
    • کیسه IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
      27 16
      ما می‌بریم چکش اخراج میشه
    • فرزاد IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
      17 25
      پیروزی کثیف هم بدون وار قهرمان فیک جامهای آفسایدیست
  • ایرانی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    31 14
    احسنت اقای استیلی تاکنون در بازی آسیایی وبازی داخلی ۲پنالتی صد در صد پرسپولیس توسط و آ ر سوخته در حالی که نظر داور اول درست بوده .
  • دوستاره آسیایی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    20 22
    پیسپولیس آفسایدی می بازه وهمین استیلی جانشینش میشه این دیگه پیش بینی می خواد😁🍅🤣
  • سرخ سرخم IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    16 12
    کی 3 و تنها نقطه قوت، داور با وار فیک وسهمیه پنالتی
  • امیر حسین IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    19 10
    تیم فقط تیم تاج خروووووس😂😂😂
  • Koresh ahvaz IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    9 13
    به من شهرستانی چی که تیمهای تهرانی بازی دارند که انشاالله همیشه ببازن تا تیمهای شهرستانی به حقشون برسن البته اگر شهرستانیها فقط تیم شهرشون تشویق کنند نه تیم تهرانی را
    • امیر IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
      8 3
      مریضی خوب پیام نده
  • سپاهانی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    11 12
    به امیدبرداستقلال دردربی
  • کاظم IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    17 5
    فقط تیم های شهرستانی. پرسپولیس استقلال ربطی به مردم شهرستان ها ندارند.
    • Koresh ahvaz IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      1 0
      ای جانم که حرف درست زدی چه حق خوری ها که تیمهای تهرانی با کمک دلالها از شهرستانیها نخوردن و بعضی از تیمهارا باعث سقوطشون شدن و بعضی دیگر هم از جام محروم کردن
  • ستاره سرخ IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    10 11
    اگه بازیکنهای کیسه فقط و فقط به محوطه جریمه پرسپولیس نزدیک بشن، داور با دستش شکل مربع رو در میاره و نقطه پنالتی رو نشون خواهد داد. پس پرسپولیسی‌ها باید خیلی خیلی مواظب باشند.
  • 6تایی😂😂😂 IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    8 8
    چهارشنبه استقلال باخت پرگلی تقدیم به هواداراشون میکنن کیسه +استقلال مساوی است با فوتبال کثیف
    • جواد IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
      5 4
      اگه داور پنالتی الکی نگیره کیسه هیچی نیست پرسپولیس برنده میشه
  • مهدی IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    1 0
    حرف آخرش درمورده VAR کاملا درسته...انگار قانون استفاده از VAR تو ایران با همه جای دنیا فرق میکنه...تو هر بازی هم ۱۰بار از VAR کمک میگیرن...هیچ جای دنیا موقع بازبینی صحنه این مدلی دوره داور و لب خط جمع نمیشن و بالا پایین نمیپرن،به جای پیشرفت هرروز داریم پس رفت میکنیم،،ای کاش قبلش اول فرهنگسازی میشد....
  • از العین گله دارم IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    1 0
    کیسه با وار تقلبی تازه هفتم جدول بدون وار پانزدهم واقعاً با این فوتبال کثیف چکش گند زده به فوتبال ایران
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    2 2
    انشا الله پرسپولیس ببازه هرچندداور نمیذاره