یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس موفق شده تا مجوز بازگشت چهره محبوب سرخ ها را بگیرد.

پرسپولیس گاریدو ارونوف الاهلی

به گزارش همشهری آنلاین مدیریت باشگاه پرسپولیس چندان موافق جدایی مهرداد خانبان از کادرفنی پرسپولیس نیست و در همین راستا قرار بود روز گذشته درویش این موضوع را شخصا پیگیری کند که با توجه به جلسه هیات‌مدیره باشگاه با حضور اعضای جدید، این موضوع به آینده موکول شد. اما به‌نظر می‌آید جدایی خانبان از پرسپولیس قطعی است، از این جهت که ماجرای بازگشت کریم باقری به کادرفنی سرخپوشان خیلی جدی شده و درصورت نهایی شدن این قضیه جایی برای خانبان در کادرفنی سرخپوشان نمی‌ماند.

اما درمورد بازگشت باقری به پرسپولیس باخبر شدیم که احمد میرزایی، عضو جدید هیات‌مدیره باشگاه به‌خاطر ارتباط خوبش با دولت جدید توانسته مجوز بازگشت باقری به نیمکت مربیگری را بگیرد. در این میان صحبت از حضور احتمالی باقری در کادرفنی تراکتور هم مطرح شده است، اما از قرار معلوم خود او تمایل زیادی دارد که مجدد در پرسپولیس مشغول به کار شود. با آمدن باقری به پرسپولیس قرار نیست مربی‌ای از این تیم جدا شود و سیدجلال حسینی نیز به کارش ادامه خواهد داد. چه‌بسا اگر خانبان هم بپذیرد آنالیزور تیم باشد و روی نیمکت سرخپوشان ننشیند او نیز به کارش ادامه می‌دهد.

کد خبر 883584

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • دوستاره آسیایی IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    2 11
    دومین تصمیم بعد از باخت پیسپولیس آفسایدی اخراج گاری ودرویش بیچارست🍅🤣😁
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      11 1
      مگر اینکه خوابش رو ببینید ششتقلالی های متوهم اونی که بیچاره اش کردید نکونام هستش گاریدو حالا حالا ها به امید و یاری خدا در پرسپولیس سرور شما ششتقلالی ها می مونه و با قدرت هم ادامه میده. بععععععععععععععععله
  • مجید IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    10 1
    بدون فوت وقت آقا کربم را برگردانید .... عشق پرسپولیسی ها دایی و کریم و مهدوی کیا و ... هستند
  • غلامرضا IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    7 1
    آقای خانبان انالیزور خیلی کار بلد و خوبی هستش.هم لیگ و بازیکنان اش رو میشناسه و هم کمک خیلی خوبی میتونه باشه برای سرمربی خارجی تیم.ایشون رو از دست ندید.
  • مسعود IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    4 0
    مگه دوستان استقلالی، سپاهانی و تراکتوری به پرسپولیس نمیگن حکومتی، یه سوال پس چرا بدون هیچ دلیل موجهی کریم باقری رو از پرسپولیس اخراج کردن هنوز که هنوزه هیچ خبری ازش نیست، ما حکومتی نیستیم اگه بودیم اینجوری مربیمون گلمحمدی و کریم باقری رو از تیم حذف نمیکردن آره پسر جوون