هر سال اول مهر و همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها خیابان‌ها قفل می‌شد و حرکت در معابر به کندی صورت می‌گرفت. اما امسال به گواه پلیس راهور، مسئولان نهادها و بسیاری از مردم گرچه ترافیک وجود داشت اما کلافه‌کننده نبود و بسیاری به موقع به محل کار و مدرسه خود رسیدند.

شهردار در کنترل ترافیک

همشهری - محمد سرابی: حتی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در مدرسه‌ای عنوان کرد که در روز اول به سرعت شاهد نظم در معابر شهر تهران در ساعات ابتدایی روز بودیم، اما این موضوع به همین راحتی رخ نداده است. برای بررسی وضعیت ترافیک از نخستین ساعت‌های روز مدیران حوزه‌های مختلف گردهم آمدند. علیرضا زاکانی شهردار تهران، محسن هرمزی معاون حمل‌ونقل و ترافیک، احمد قیومی فرماندار تهران، مجتبی شفیعی دبیر شورای‌عالی ترافیک، سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات راهور پلیس تهران بزرگ، سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، حسین نظری معاون خدمات شهری شهردار تهران و جمعی دیگر از مدیران شهری ازجمله افرادی بودند که در ساختمان کنترل ترافیک گردهم آمدند.

امسال وضعیت ترافیکی خوب بود

علیرضا زاکانی، شهردار تهران:تشکر می‌کنم از کسانی که طی ۲‌ماه گذشته تلاش کردند تا اول مهر خوبی در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک داشته باشیم. امسال وضعیت ترافیکی و حمل‌ونقلی تهران نسبتا خوب است اما راضی‌کننده نیست، زیرا ما در توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی دچار یک عقب‌افتادگی تاریخی هستیم و تا این عقب‌افتادگی جبران نشود کارهایی که صورت می‌گیرد تنها یک التیام حداقلی است و نمی‌توان از آن نتایج حداکثری انتظار داشت.

کنترل ترافیک با تدابیر

سرهنگ سیدابوالفضل موسوی‌پور، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: پلیس راهور تهران بزرگ از قبل با چینش نیروها، تمهیدات و تدابیر لازم را در زمینه روان‌سازی ترافیک در مقابل مدارس و معابر پیرامونی آن دیده بود و با مدیریتی که صورت گرفت، ترافیک اول مهر با نظم خاصی کنترل شد.

نمره قبولی برای ترافیک اول مهر

کد خبر 883760
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha