آخرین خبرها از حادثه انفجار در کارخانه تولید روغن در گرمسار از مصدومیت ۸۰ درصدیی ۲ نفر و ادامه تلاش برای مهار ۴ مخزن شعله ور حکایت دارد.

آتش‌سوزی در کارخانه روغن گرمسار

همشهری آنلاین - حوادث: این حادثه حدود ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه) در یک کارگاه در شهرک صنعتی فجر شهرستان گرمسار واقع در استان سمنان اتفاق افتاد و به دنبال آن گروههای امداد و نجات راهی محل حادثه شدند.

حسین درخشان، مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان سمنان که از دقایق اولیه در محل حادثه حضور داشت درباره جزئیات این حادثه به همشهری می‌گوید: انفجار اولیه در یکی از مخازن این کارخانه اتفاق افتاده بود که در این حادثه ۲ نفر دچار سوختگی ۸۰ درصدی شده بودند که در دقایق اولیه توسط امدادگران به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شدند.

او ادامه می‌دهد:‌ در جریان این حادثه آتش به ۳ مخزن دیگر که مملو از میعانات نفتی بود سرایت کرد و در مجموع ۴ مخزن دچار آتش سوزی شدکه در این شرایط آتش نشانانی از سمنان، گرمسار، آرادان، پاکدشت و تهران مشغول اطفای حریق شدند و حادثه به طور کامل به کنترل درآمد.

بر اساس این گزارش، آتش سوزی مخازن همچنان ادامه دارد.

کد خبر 883893

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    0 0
    اول ایمنی بعد کار باید رعایت بشود تعداد کپسول های اطفای حریق باید روی هر ستون نصب شده باشد مطابق استاندارد های بین المللی )