سامانه جانبازان همچنان فعال است و برای دانش آموزان مدارس استثنایی طبق تفاهم نامه ای با شرکت اتوبوسرانی، همزمان با سرویس رایگان به جانبازان و معلولان خدمات می دهد.

سرویس

همشهری آنلاین-افشین جباری، مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر با اعلام این خبر گفت: خودروهای مختلفی برای سرویس مدارس استثنایی در نظر گرفته شده است اما با توجه به نیاز معلولان جسمی و حرکتی به خودروهای تخصصی، با اتوبوسرانی تفاهم نامه ای به امضا رسیده که از خودروهای سامانه معلولان و جانبازان برای سرویس دانش آموزان استثنایی استفاده شود.

وی درباره وضعیت فنی خودروها هم گفت: تمای سرویس های مدارس استثنایی بازدید فنی شده و سالم هستند. رانندگان هم گواهی سو پیشینه دارند.

جباری با اشاره به اینکه برای سرویس دانش آموزان استثنایی تاکنون ۵۶۰۰ نفر ثبت نام کرده اند افزود: امسال علاوه بر تهران، دانش آموزان شهر ری هم مشمول خدمات رسانی شده اند و برای این منظور۱۹۰۰ خودرو اختصاص یافته است. در حالیکه سال گذشته ۱۶۰۰ خودرو بود.

مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر با تاکید بر اینکه شهرداری تهران در راستای مسئولیت اجتماعی، در زمینه سرویس رایگان مدارس استثنایی فعالت دارد گفت: شورای شهر ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه برای سرویس مدارس اختصاص داده که این بودجه به شکل مستقیم به حساب راننده ها واریز می شود و این میان بین شرکت یا حتی آموزش و پرورش به عنوان اوسطه دخیل نیست.

کد خبر 884085
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha