چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
۰ نفر

نخستین پرفورمنس هنری با موضوع مقاومت و ایثار به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به همت حوزه بسیج معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درمحوطه بازمعاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درمعرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

نمايشگاه از شلمچه تا غزه

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد مهدی موسوی فرمانده حوزه بسیج معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه نخستین نمایشگاهی با رویکرد هنری با موضوع دفاع مقدس و غزه است که از سوی شهرداری تهران تدارک دیده شده است.

وی توضیح داد: در این رویداد هنری چند اتفاق مرتبط با دفاع مقدس با بیان و اجرای هنری شامل باز اجرای رویدادهای کانال کمیل، عملیات کربلای ۴ و روایت شهادت غواصان دست بسته، میدان مین در جبهه‌ها، عملیات شکست حصر خرمشهرو رویدادهای دوکوهه و درپایان تماشای فیلم سینمایی قلب رقه درمجموعه پردیس سینمایی ایوان شمس است.

موسوی با اشاره به اینکه بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است، خاطرنشان کرد: برای تماشای فیلم قلب رقه پرسنل شهرداری تهران به تدریج می‌توانند با مراجعه به ادارات بسیج مناطق ۲۲ گانه و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه نسبت به تهیه بلیط برای حضور در سینما و تماشای فیلم اقدام کنند.

او افزود: پیش‌بینی شده است عوامل فیلم قلب رقه در۳ شب پایانی اکران این فیلم در تالار ایوان شمس همراه با مخاطبان در سالن حضور داشته باشند و با مخاطبان خود دیدار چهره به چهره داشته باشند.

فرمانده حوزه بسیج معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از وجود محدودیت درپذیرش افراد برای تماشای فیلم قلب رقه خبر داد و توضیح داد: افراد با سن ۱۵ و کمتر از آن امکان تماشای این فیلم را ندارند و از این‌رو، با تمهیدات پیش‌بینی شده برای خانواده‌هایی که فرزندان آنان درمحدوده سنی ۸ تا ۱۵ سال است در نمایشگاه به رنگ مقاومت از شلمچه تا غزه بازی‌های سرگرم کننده و آموزشی تدارک دیده شده است.

به گفته وی، این بازی‌ها با موضوعات دفاع مقدسی و شاد طراحی و اجرا شده‌اند که از آن جمله می‌توان به اجرای چند بازی خلاقانه، شوتبال، ایر هاکی، فوتبال دستی و ... اشاره کرد.

موسوی با بیان اینکه تمهیداتی برای حضور شهروندان درنمایش فیلم اندیشه شده است گفت: تعدادی بلیط برای ارایه به فعالان گروه‌های جهادی و مردمی تهیه شده است که افراد می‌توانند درتماس با ادارات بسیج شهرداری‌های مناطق ۲۲ گانه از نحوه دریافت آن مطلع شوند.

گفتنی است این رویداد از دوم مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا در محوطه فضای باز ساختمان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به نشانی خیابان شهدای گمنام – نرسیده به پل کردستان – ساختمان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران آغاز و تا ۱۲ مهرماه پذیرای علاقه‌مندان است.

کد خبر 884404
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha