پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
۰ نفر

مقامات صهیونیست‌ها اقدام به برگزاری گردشگری و تور بازدید از ویرانه‌های برجای مانده از نوار غزه برای شهرک نشینان کرده‌اند.

غزه

همشهری آنلاین: رژیم صهیونیستی هربار در رفتار غیرانسانی خود یک گام پیش می‌رود. به تازگی نیز مقامات صهیونیست‌ها اقدام به برگزاری گردشگری و تور بازدید از ویرانه‌های برجای مانده از نوار غزه برای شهرک نشینان کرده‌اند. برنامه‌ای که جز نشان دادن آثار جنایت چیزی ندارد، اما گویی اسرائیلی‌ها از دیدن این آثار جنایت آمیز لذت می‌برند. در فیلم کوتاهی که از بازدید شهرک نشینان صهیونیستی از ویرانه‌های غزه توسط خبرگزاری تی.آر.تی ترکیه منتشر شده است، گروهی از شهرک نشینان در ساعات شب سوار بر قایقی تفریحی می‌شوند تا از روی آب ویرانه‌های غزه را تماشا کنند. در این ارتباط گزارش شده است که سکاندار این قایق تفریحی تلاش دارد تا حد امکان بازدیدکنندگان را به سواحل غزه نزدیک کند تا شهرک نشینان نمای بهتری از ویرانه‌های غزه را تماشا کنند.

غزه صهیونیست نشین می شود: «دانیل ویس»، زنی میانسال که به نظر می‌رسد مدیریت این تور گردشگری را برعهده دارد، در این فیلم توضیح می‌دهد که هدف از این بازدید درک این موضوع است که از الان غزه به طور کامل یهودی نشین خواهد شد. همزمان با این بازدید، صدای بمب‌ها و بمباران‌ها علیه غزه شنیده می شود و هر چند دقیقه‌ای بخشی از غزه بر اثر انفجار بمباران‌ها روشن می‌شود.

برنامه ساخت شهرک صهیونیست نشین در غزه: «سون هرملچ»، زن عضو کنست (پارلمان) اسرائیل که در این بازدید حضور دارد، توضیح می‌دهد که اگر همه چیز خوب پیش رود و ما برنده شویم، ما شاهد ساخت اولین شهرک‌های یهودی جدید در غزه در آینده نزدیک خواهیم بود.

تور گردشگری غزه با هماهنگی ارتش اسرائیل: پوشش اغلب بازدید کنندگان در این تور گردشگری، شامل لباس‌ها و پوشش خاص یهودیان تندرو حریدی است و به احتمال زیادی نزدیک شدن قایق این گروه از تندروهای صهیونیستی با هماهنگی کامل با ارتش رژیم صهیونیستی انجام شده است، چون این بازدید همزمان با بمباران غزه صورت گرفته و این احتمال وجود دارد که در صورت عدم اطلاع نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی، این قایق از طرف جنگنده‌های صهیونیستی به دلایل امنیتی هدف قرار گیرد، لذا تردیدی از نقش و هماهنگی ارتش اسرائیل در برگزاری این تور گردشگری نیست.

کد خبر 884636
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha